Show simple item record

dc.contributor.authorШахов, В. І.
dc.contributor.authorШахов, В. И.
dc.contributor.authorShakhov, V. I.
dc.date.accessioned2019-01-03T07:38:10Z
dc.date.available2019-01-03T07:38:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationШахов В. І. Еволюція неперервної професійної освіти інженерів-будівельників / В. І. Шахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : збірник наук. праць. / редкол.: В. І. Шахов (голова) [та ін.]. – Вінниця : Нілан ЛТД, 2016. – Випуск 45. – С.193-199uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/3804
dc.descriptionПедагогіка. Неперервна фахова освіта. Інженерна освітаuk_UA
dc.description.abstractУ статті розв’язується завдання розробки періодизації розвитку неперервної фахової освіти інженерів-будівельників. Проаналізовано наукові дослідження еволюції історії інженерної діяльності та інженерної професії; історії професійної освіти інженерів; історії неперервної професійної освіти дорослих, моделі неперервної освіти, методи і форми професійного навчання впродовж життя. На підставі аналізу наукових досліджень з цих питань виявлено критерії та показники етапів розвитку неперервної професійної освіти інженерів-будівельників.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализированы научные исследования эволюции инженерной деятельности и инженерной профессии; истории профессионального образования инженеров; истории непрерывного профессионального образования взрослых, модели непрерывного образования, методы и формы профессионального обучения на протяжении жизни. На основании анализа научных исследований выявлены критерии и показатели этапов развития непрерывного профессионального образования инженеров-строителей.ru
dc.description.abstractThe focus of this paper is in the area of developing periodization of continuous professional education of construction engineers. The review of related literature has provided the thorough on the history of engineering and the engineering profession. In the article the problem of development of periodization of continuous professional education of construction engineers has been revealed.The history of professional education of engineers; history of continuing professional education of adults, models of continuing education, methods and forms of vocational training throughout life have been researched. Based on the analysis of scientific research on those issues, the author has identified benchmarks and indicators of development stages of continuous professional education of construction engineers.en
dc.publisherВінниця : Нілан ЛТДuk_UA
dc.subjectінженер-будівельникuk_UA
dc.subjectнеперервна професійна освітаuk_UA
dc.subjectперіодизаціяuk_UA
dc.subjectетапиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectинженер-строительuk_UA
dc.subjectнепрерывное профессиональное образованиеuk_UA
dc.subjectпериодизацияuk_UA
dc.subjectэтапыuk_UA
dc.subjectкритерииuk_UA
dc.subjectпоказателиuk_UA
dc.subjectengineeruk_UA
dc.subjectadditional vocational traininguk_UA
dc.subjectperiodizationuk_UA
dc.subjectstagesuk_UA
dc.subjectcriteriauk_UA
dc.subjectindicatorsuk_UA
dc.titleЕволюція неперервної професійної освіти інженерів-будівельниківuk_UA
dc.title.alternativeЭволюция непрерывного профессионального образования инженеров-строителейuk_UA
dc.title.alternativeThe evolution of continuous professional education of construction engineersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record