Формування вокально-виконавської культури майбутнього педагога-музиканта як педагогічна проблема
Abstract
У статті розглядається проблема вокально-виконавської підготовки майбутнього педагога-музиканта, в процесі якої основна увага повинна спрямовуватися не на вузькопрофесійний аспект освоєння вокальної техніки, а на формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва зі спрямованістю на поєднання вокально-виконавської діяльності з педагогічною. В статье рассматривается проблема вокально-исполнительской подготовки будущего педагога-музыканта, в процессе которой основное внимание должно направляться не на узкопрофессиональный аспект освоения вокальной техники, а на формирование личностных качеств будущего учителя музыкального искусства с направленностью на сочетание вокально-исполнительской деятельности с педагогическим. The article deals with the problem of formation of the vocal and performing culture of future teachers of music. The author emphasizes that the attention should be focused not only on the aspect of vocal training but on the development of personalities of future teachers whose vocal performing activity has to be combined with pedagogical skills.