Мистецтво як засіб соціально-культурної адаптації дітей з обмеженими можливостями здоров’я
Abstract
У статті розглянуто особливості соціально-культурної адаптації дітей з обмеженими можливостями здоров'я засобами мистецтва. Основну увагу приділено розкриттю специфіки і значення вокального мистецтва в цьому процесі. Автор підкреслює, що соціальна незалежність дитини-інваліда містить в собі не тільки адаптацію до реальності, а й досягнення максимально можливого рівня особистої самореалізації. В статье рассмотрены особенности социально-культурной адаптации детей с ограниченными возможностями здоровья средствами искусства. Основное внимание уделено раскрытию специфики и значения вокального искусства в этом процессе. Автор подчеркивает, что социальная независимость ребенка-инвалида содержит в себе не только адаптацию к реальности, но и достижение максимально возможного уровня личной самореализации. The article discusses the socio-cultural adaptation of children with disabilities through art. The focus is disclosing specifics and importance of vocal art in the process. The author emphasizes that the social independence of a disabled child includes not only adapting to reality, but also achievement of the highest possible level of personal self-actualization.