Проблема інтеграції знань у процесі підготовки студентів до диригентсько-хорового виконавства
Date
2016Author
Онофрійчук, Л. М.
Онофрийчук, Л. Н.
Onofrichuk, L. M.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто проблему підготовки студентів у класі хорового диригування до майбутньої професійної діяльності в загальноосвітній школі на основі інтеграції знань; визначенно комплекс диригентсько-хорових умінь і навичок, необхідних для застосування на практиці В статье указано на необходимость интегрированного подхода на занятиях по хоровому дирижированию к знаниям студентов – будущих учителей музыкального искусства; определено комплекс дирижерско-хоровых умений и навыков, необходимых для практической работы в общеобразовательной школе This article shows the problem of training students in the class of choral conducting for future careers in secondary school that based on the integration of knowledge; determining complex of choral and conducting skills needed to apply in practice