Search
Now showing items 1-6 of 6
Формування професійної готовності майбутніх учителів музики у педагогічних коледжах до худжожньо-творчої діяльності
(Вінниця. ВДПУ, 2019)
У дисертації теоретично й експериментально досліджено проблему
формування професійної готовності майбутніх учителів музики у
педагогічних коледжах до художньо-творчої діяльності. Конкретизовано
поняття ...
Формування професійної готовності майбутніх учителів музики у педагогічних коледжах до художньо-творчої діяльності
(Вінниця, 2019)
У дисертації теоретично й експериментально досліджено проблему формування професійної готовності майбутніх учителів музики у педагогічних коледжах до художньо-творчої діяльності. Конкретизовано поняття «готовність майбутнього ...
Теоретичні і методичні засади забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання
(Вінниця, 2018)
У дослідженні науково обґрунтовано й розроблено педагогічну систему забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання, що складається із сукупності взаємопов’язаних компонентів: ...
Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи: автореф. та дис. ... д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.07 "Теорія і методика виховання"
(Вінниця (ВДПУ), 2016)
У дисертації науково обґрунтовано й розроблено концепцію формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи, що ґрунтується на засадах особистісно-діяльнісного, аксіологічного та системного ...
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації музично-ігрової діяльності молодших школярів
(Вінниця, 2015)
Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації музично-ігрової діяльності молодших школярів. Визначені й теоретично обґрунтовані педагогічні умови підготовки студентів до ...
Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів туризму засобами інформаційно-комунікаційних техгологій
(Вінниця, 2014)
У дисертації охарактеризовано шляхи формування професійної компетентності майбутніх менеджерів туризму. Визначено й обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють такому процесу: актуалізація мотивів професійного зростання ...