dc.contributor.author | Каплінский, В. В. | |
dc.contributor.author | Каплинский, В. В. | |
dc.contributor.author | Kаplinskiy, V. V. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-07T12:31:53Z | |
dc.date.available | 2017-12-07T12:31:53Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Каплінський В.В. Післядія як показник ефективності навчально-виховного процесу / В. В. Каплінський // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2009. – Вип. 28. – С. 99-108 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/1802 | |
dc.description | Педагогіка. Методика виховання і навчання | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті загострюється увага на тих умовах, за яких зміст педагогічних дисциплін переходить у внутрішній план особистості студента, «проростає» в його свідомість і забезпечує продуктивну післядію. Подається сценарій інноваційного творчого проекту в цьому контексті. Багаточисленні відзиви студентів засвідчують ефективність пропонованого підходу. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье акцентируется внимание на тех условиях, при которых содержание педагогических дисциплин переходит у внутренний план личности студента, «проростает» в его сознание и обеспечивает продуктивное последействие. | RU |
dc.description.abstract | The article points out the conditions under which the contents of pedagogical disciplines converts into internal plan of student`s personality and assures productive conclusions. | en |
dc.publisher | Вінниця | uk_UA |
dc.subject | післядія | uk_UA |
dc.subject | виховний потенціал освітнього процессу | uk_UA |
dc.subject | зовнішня і внутрішня активність | uk_UA |
dc.subject | емоційно-ціннісна сфера особистості | uk_UA |
dc.subject | вплив на почуття | uk_UA |
dc.subject | последействие | uk_UA |
dc.subject | воспитательный потенциал образовательного процесса | uk_UA |
dc.subject | внешняя и внутренняя активность | uk_UA |
dc.subject | эмоционально-ценносная сфера личности | uk_UA |
dc.subject | воздействие на чувства | uk_UA |
dc.subject | Reaction | uk_UA |
dc.subject | potential of educational process | uk_UA |
dc.subject | internal and external activity | uk_UA |
dc.subject | emotional and evolutional sphere of personality | uk_UA |
dc.subject | emotional influence | uk_UA |
dc.title | Післядія як показник ефективності навчально-виховного процесу | uk_UA |
dc.title.alternative | Последействие как показатель эфективности учебно-воспитательного процесса | uk_UA |
dc.title.alternative | Reaction as a result of effective educational process | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |