Show simple item record

dc.contributor.authorКаплінский, В. В.
dc.contributor.authorКаплинский, В. В.
dc.contributor.authorKаplinskiy, V. V.
dc.date.accessioned2017-12-07T12:31:53Z
dc.date.available2017-12-07T12:31:53Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationКаплінський В.В. Післядія як показник ефективності навчально-виховного процесу / В. В. Каплінський // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2009. – Вип. 28. – С. 99-108uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/1802
dc.descriptionПедагогіка. Методика виховання і навчанняuk_UA
dc.description.abstractУ статті загострюється увага на тих умовах, за яких зміст педагогічних дисциплін переходить у внутрішній план особистості студента, «проростає» в його свідомість і забезпечує продуктивну післядію. Подається сценарій інноваційного творчого проекту в цьому контексті. Багаточисленні відзиви студентів засвідчують ефективність пропонованого підходу.uk_UA
dc.description.abstractВ статье акцентируется внимание на тех условиях, при которых содержание педагогических дисциплин переходит у внутренний план личности студента, «проростает» в его сознание и обеспечивает продуктивное последействие.RU
dc.description.abstractThe article points out the conditions under which the contents of pedagogical disciplines converts into internal plan of student`s personality and assures productive conclusions.en
dc.publisherВінницяuk_UA
dc.subjectпіслядіяuk_UA
dc.subjectвиховний потенціал освітнього процессуuk_UA
dc.subjectзовнішня і внутрішня активністьuk_UA
dc.subjectемоційно-ціннісна сфера особистостіuk_UA
dc.subjectвплив на почуттяuk_UA
dc.subjectпоследействиеuk_UA
dc.subjectвоспитательный потенциал образовательного процессаuk_UA
dc.subjectвнешняя и внутренняя активностьuk_UA
dc.subjectэмоционально-ценносная сфера личностиuk_UA
dc.subjectвоздействие на чувстваuk_UA
dc.subjectReactionuk_UA
dc.subjectpotential of educational processuk_UA
dc.subjectinternal and external activityuk_UA
dc.subjectemotional and evolutional sphere of personalityuk_UA
dc.subjectemotional influenceuk_UA
dc.titleПіслядія як показник ефективності навчально-виховного процесуuk_UA
dc.title.alternativeПоследействие как показатель эфективности учебно-воспитательного процессаuk_UA
dc.title.alternativeReaction as a result of effective educational processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record