Search
Now showing items 1-10 of 16
Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів
(Вінниця: ВДПУ, 2019)
У дисертації досліджено теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Обґрунтовано методологічні підходи й ...
Формування професійної готовності майбутніх учителів музики у педагогічних коледжах до худжожньо-творчої діяльності
(Вінниця. ВДПУ, 2019)
У дисертації теоретично й експериментально досліджено проблему
формування професійної готовності майбутніх учителів музики у
педагогічних коледжах до художньо-творчої діяльності. Конкретизовано
поняття ...
Формування здоров'язберігаючої копетентності студентів вищих технічних навчальних закладів засобами фізичного виховання
(Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2019)
У дисертації з’ясовано стан розробленості проблеми формування
здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних ЗВО, уточнено ключові
поняття дослідження. Визначено критерії, показники та рівні ...
Формування професійної готовності майбутніх учителів музики у педагогічних коледжах до художньо-творчої діяльності
(Вінниця, 2019)
У дисертації теоретично й експериментально досліджено проблему формування професійної готовності майбутніх учителів музики у педагогічних коледжах до художньо-творчої діяльності. Конкретизовано поняття «готовність майбутнього ...
Формування здоров’язберігаючої компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів засобами фізичного виховання
(Вінниця, 2019)
У дисертації з’ясовано стан розробленості проблеми формування здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних ЗВО, уточнено ключові поняття дослідження. Визначено критерії, показники та рівні сформованості ...
Теоретичні і методичні засади забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання
(Вінниця, 2018)
У дослідженні науково обґрунтовано й розроблено педагогічну систему забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання, що складається із сукупності взаємопов’язаних компонентів: ...
Підготовка майбутніх учителів англійської мови до профільного навчання старшокласників
(Вінниця, 2020)
Дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів англійської мови до профільного навчання старшокласників. У роботі обґрунтовано й вивчено теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів англійської ...
Формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики.
(Вінниця, 2016)
У дисертації досліджено актуальну проблему формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики. Шляхом аналізу філософської, соціологічної, ...
Програмування тренувального процесу легкоатлеток-бар’єристок на етапі спеціалізованої базової підготовки
(Вінниця: ВДПУ, 2020)
У дисертації вперше розроблено концепцію підбору засобів і методів спеціальної фізичної підготовленості в навчально-тренувальний процес легкоатлеток-бар’єристок на етапі спеціалізованої базової підготовки. Також, розроблено ...
Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи: автореф. та дис. ... д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.07 "Теорія і методика виховання"
(Вінниця (ВДПУ), 2016)
У дисертації науково обґрунтовано й розроблено концепцію формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи, що ґрунтується на засадах особистісно-діяльнісного, аксіологічного та системного ...