dc.contributor.author | Шролик, Г. П. | |
dc.contributor.author | Шролык, Г. П. | |
dc.contributor.author | Shrolyk, H. P. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-06T13:28:38Z | |
dc.date.available | 2017-11-06T13:28:38Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Шролик Г. П. Основні передумови впровадження дисципліни «англійська мова за професійним спрямуванням» у фахову підготовку майбутнього педагога / Г. П. Шролик // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Київ ; Вінниця : Планер, 2014. – Випуск 38. – С. 496-500 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/1413 | |
dc.description | Педагогічна освіта. Фахова підготовка. Англійська мова за професійним спрямуванням | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття висвітлює актуальність упровадження вивчення англійської мови в контексті майбутньої
професійної діяльності педагогів різних спеціальностей, обґрунтовує необхідність розробки навчальної робочої
програми цієї дисципліни з урахуванням міжнародних рекомендації до знання мови водночас із особливостями
кожного фаху й контекстного підходу до викладання англійської мови. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статья освещает вопросы актуальности внедрения изучения английского языка в контексте будущей
профессиональной деятельности педагогов разных спеціальностей, обосновывает необходимость разработки учебной рабочей программы данной дисциплины, которая учитывала бы международные рекомендации владения языком одновременно с особенностями каждой специальности, а также контекстный поход к преподаванию английского языка. | RU |
dc.publisher | Київ ; Вінниця : Планер | uk_UA |
dc.subject | професійно-орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | англійська мова за професійним спрямуванням | uk_UA |
dc.subject | контекстний підхід, плюралінгвізм | uk_UA |
dc.subject | профессионально-ориентированное обучение | uk_UA |
dc.subject | английский язык профессиональной направленности | uk_UA |
dc.subject | контекстный поход, плюралингвизм | uk_UA |
dc.subject | professionally — oriented teaching | uk_UA |
dc.subject | English for specific purposes | uk_UA |
dc.subject | contextual approach, pluralinguism | uk_UA |
dc.title | Основні передумови впровадження дисципліни «англійська мова за професійним спрямуванням» у фахову підготовку майбутнього педагога | uk_UA |
dc.title.alternative | Основные предпосылки внедрения дисциплине «английский язык по профессиональному направлению» в профессиональную подготовку будущего педагога | uk_UA |
dc.title.alternative | The main prerequisites for introducing the discipline "English for professional orientation" into the professional training of the future teacher. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |