Show simple item record

dc.contributor.authorКаплінський, В. В
dc.contributor.authorКаплинский, В. В.
dc.contributor.authorKaplinskiy, V. V.
dc.date.accessioned2017-03-13T08:35:40Z
dc.date.available2017-03-13T08:35:40Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationКаплінський В. В Педагогічні умови забезпечення ефективності практичних занять з педагогіки у вищій школі як важливої складової формування загальнопедагогічної компетентності сучасного вчителя / В. В. Каплінський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Вінниця, 2016. – Випуск 46. – С. 197-201uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/136
dc.descriptionПедагогіка. Педагогічна практика. Вища школа.uk_UA
dc.description.abstractНа снові аналізу психолого-педагогічної літератури, вивчення досвіду викладачів вищої школи та багаторічного власного досвіду роботи у вищому навчальному закладі нами було визначено та обґрунтовано ті педагогічні умови, які забезпечують ефективність практичних занять у вищій школі, сприяючи формуванню загальнопедагогічної компетентності сучасного вчителя. Серед них: чітке визначення цілей та завдань практичного заняття, тісний зв’язок навчальної дисципліни з життям; тісний зв’язок теорії з практикою; чітка побудова та композиційна оформленість практичного заняття, особистісний фактор; урізноманітнення методів та прийомів; використання проблемних методів навчання; нетрадиційний підхід до проведення першого практичного заняття. Стаття проілюстрована прикладами нетрадиційного проведення перших практичних занять з педагогіки, спрямованих на забезпечення внутрішньої мотивації до педагогіки як навчальної дисципліни.uk_UA
dc.description.abstractНа основе анализа психолого-педагогической литературы, изучение опыта преподавателей высшей школы и многолетнего собственного опыта работы в вузе нами были определены и обоснованы педагогические те условия, которые обеспечивают эффективность практических занятий в высшей школе, способствуя формированию общепедагогической компетентности современного учителя. Среди них: четкое определение целей и задач практического занятия, тесная связь учебной дисциплины с жизнью; тесная связь теории с практикой; четкое построение и композиционная оформленность практического занятия, личностный фактор; разнообразие методов и приемов; использование проблемных методов обучения; нетрадиционный подход к проведению первого практического занятия. Статья проиллюстрирована примерами нетрадиционного проведения первых практических занятий по педагогике, направленных на обеспечение внутренней мотивации к педагогике как учебной дисциплины.ru
dc.description.abstractThe article reveals the functions of practical classes in high school and their focus on forming the basic competences of intending teachers. The author's innovative approach to conducting practical classes in pedagogical subjects using video fragments of the real life educational process is presented. In addition, the main factors, which provoke the appearance and the formation of the interest to the content of practical classes, are outlined and grounded in this article. On the analysis of psychological and educational literature, studying the experience of high school teachers and their own experience in high school, we have identified pedagogical conditions that ensure the effectiveness of practical classes in high school, helping to create a modern teacher of general competence. They include a clear definition of the goals and objectives of practical classes, the close relationship of the discipline of life; close relationship between theory and practice; clear composition of workshops, personal factor; diversifying methods and techniques; problematic use of teaching methods; unconventional approach to the first practice lesson. The article contains nontraditional illustrated examples of the first practical training in pedagogy to ensure internal motivation to pedagogy as an academic discipline.en
dc.subjectпрактичне заняттяuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови ефективності практичного заняттяuk_UA
dc.subjectпроблемна педагогічна ситуаціяuk_UA
dc.subjectрозвиток мислення студентівuk_UA
dc.subjectпрактическое занятиеuk_UA
dc.subjectпедагогические условия эффективности практического занятияuk_UA
dc.subjectпроблемная педагогическая ситуацияuk_UA
dc.subjectразвитие мышления студентовuk_UA
dc.subjectpractical traininguk_UA
dc.subjectpedagogical conditions of efficiency of practical classesuk_UA
dc.subjectproblem teaching situationuk_UA
dc.subjectstudents brain buildinguk_UA
dc.titleПедагогічні умови забезпечення ефективності практичних занять з педагогіки у вищій школі як важливої складової формування загальнопедагогічної компетентності сучасного вчителяuk_UA
dc.title.alternativeПедагогические условия обеспечения эффективности практических занятий по педагогике в высшей школе как важнейшей составляющей формирования общепедагогической компетентности современного учителяru
dc.title.alternativePedagogical conditions ensuring the effectiveness of practical training in pedagogy in higher education as an important form of general competence formation of modern teacheren
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record