Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до хорової роботи в школі
View/ Open
Date
2015Author
Білозерська, Г. О.
Bilozerska, H. O.
Лозінська, Т. О.
Лозинская, Т. А.
Lozinska, T. O.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розкрито особливості підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до хорової роботи в школі. Автори підкреслюють, що підґрунтям для формування основних професійних компетенцій учителя музичного мистецтва в практиці вишівської підготовки мають бути курси диригування, вокального класу, хорового класу. Робота вчителя музичного мистецтва з дітьми має будуватися з урахуванням принципу спадковості в організації вокально-хорового виховання. В статье раскрываются особенности подготовки будущего учителя музыкального искусства к хоровой работе в школе. Авторы подчеркивают, что основой для формирования основных профессиональных компетенций
учителя музыкального искусства в практике вузовской подготовки должны быть курсы дирижирования, вокального класса, хорового класса. Работа учителя музыкального искусства с детьми должна строиться с учетом принципа преемственности в организации вокально-хорового воспитания. In the article are opened up the features of preparation of future teacher of musical art to choral work at school.
Authors underline that by basis of forming the main professional competences of teacher of musical art in a practice of high
school preparation must be courses of conducting, vocal class and choral class. Work process of the teacher of musical art
with children must be built taking into attention the principle of succession in organization of vocally-choral education.