Искать
Отображаемые элементы 1-4 из 4
Партнерство учителя початкової школи з батьками в організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
(2022)
У статті обґрунтовано важливість налагодження партнерської взаємодії між учителем початкової школи та батьками учнів з особливими освітніми потребами. Підкреслено, що в умовах дистанційного навчання до організації освітнього ...
Соціально-педагогічна підтримка дітей з інвалідністю в середовищі різноманіття: досвід ЄС.
(2022)
Науковий огляд стосується досвіду країн Європейського Союзу у впровадженні інклюзивної освіти, зокрема в питаннях надання соціально-психологічної підтримки дітям з інвалідністю, що дозволяє нам розширити напрями такої ...
Партнерство учителя початкової школи з батьками в організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
(2022)
У статті обґрунтовано важливість налагодження партнерської взаємодії між учителем початкової школи та батьками учнів з особливими освітніми потребами. Підкреслено, що в умовах дистанційного навчання до організації освітнього ...
Соціально-педагогічна підтримка дітей з інвалідністю в середовищі різноманіття: досвід ЄС.
(2022)
Науковий огляд стосується досвіду країн Європейського Союзу у впровадженні інклюзивної освіти, зокрема в питаннях надання соціально-психологічної підтримки дітям з інвалідністю, що дозволяє нам розширити напрями такої ...