Search
Now showing items 1-6 of 6
Психологічні засади оптимізації мотиваційно-ціннісної складової підготовки майбутніх соціальних педагогів і працівників до професійної діяльності
(Київ ; Вінниця : Планер, 2017)
У статті систематизовано погляди сучасних науковців (О. Алпатова, О. Грибок, А. Капська, О. Карпенко, Н. Ларіонова, І. Маноха, О. Філь та ін.) на сутність, зміст і структуру готовності майбутніх соціальних ...
Психологічні особливості самоактуалізації осіб юнацького віку з різним рівнем стресостійкості
(2017)
У статті викладено основні результати теоретичного аналізу й емпіричного дослідження психологічних особливостей самоактуалізації осіб юнацького віку з різним рівнем стресостійкості. На основі узагальнення і систематизації ...
Психологічні особливості мотивації волонтерської діяльності
(Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2017)
У статті викладено основні результати теоретичного аналізу й емпіричного дослідження психологічних особливостей мотивації волонтерської діяльності. На основі узагальнення і систематизації наукових джерел висвітлено ...
Теоретико-методичні аспекти підготовки студентів до діагностики вікових особливостей психічного розвитку дітей
(Вінниця : Планер, 2013)
У статті розкриваються теоретико-методичні аспекти підготовки студентів до діагностики вікових особливостей психічного розвитку дітей.
Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців
(Житомир : Вид- во ЖДУ ім. І. Франка, 2016)
У статті проаналізовано зміст, структуру, складові поняття „освітнє середовище”, визначено основні підходи до його тлумачення в сучасних психолого-педагогічних джерелах. Конкретизовано умови ефективності й ...
Щоденникові спостереження як метод дослідження психічного розвитку дітей в історії експериментальної педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття
(Херсон, 2015)
У статті проаналізовано інформацію про розроблення змісту й методики щоденникових спостережень за особливостями психічного розвитку дітей відомими представниками експериментальної педагогіки кінця ХІХ – початку ...