Show simple item record

dc.contributor.authorДавидюк, М. О.
dc.contributor.authorДавыдюк, М. А.
dc.contributor.authorDavydiuk, M. O.
dc.contributor.authorСтепчук, О. А.
dc.contributor.authorСтепчук, Е. А.
dc.contributor.authorStepchuk, O. A.
dc.contributor.authorКоваль, І. А.
dc.contributor.authorКоваль, И. А.
dc.contributor.authorKoval, I. A.
dc.date.accessioned2017-10-11T09:36:37Z
dc.date.available2017-10-11T09:36:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationДавидюк М. О. Особливості конструювання проблемних завдань з біології в основній школі / М. О. Давидюк, О. А. Степчук, І. А. Коваль // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць – Випуск 42. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2015. – С. 34-38uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/1264
dc.descriptionПедагогіка. Інформаційні технології. Урок біології. Проблемне навчанняuk_UA
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості застосування проблемних завдань на уроках біології в основній школі. Проаналізовано основні дидактичні підходи до формулювання й постановки проблемної задачі і проблемного питання, описано структуру проблемних задач і питань, етапи їх розв’язання на уроці, наведено приклади проблемних завдань. Узагальнено дидактичні та психологічні характеристики завдань, які можуть стати проблемними й стимулюватимуть розвиток мислення дітей, формування внутрішніх навчальних мотивів, навичок міжособистісної взаємодії під час прийняття колегіальних групових рішень.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрываются особенности применения проблемных задач на уроках биологии в основной школе. Проанализированы основные дидактические подходы к формулировке и постановке проблемной задачи и проблемного вопроса, описана структура проблемных задач и вопросов, этапы их решения на уроке, приведены примеры проблемных задач. Обобщены дидактические и психологические характеристики заданий, которые могут становиться проблемными и стимулировать развитие мышления детей, формирование внутренних учебных мотивов, навыков межличностного взаимодействия в ходе принятие коллегиальных групповых решений.
dc.description.abstractThe article describes the peculiarities of application of problem tasks in biology class in secondary school. Analyzed the main didactic approaches to the formulation and the formulation of the problem the task and a problem, the structure problem tasks and issues, stages of solving them in the classroom, examples of problem tasks. Summarized didactic and psychological characteristics of jobs that can become problematic and to stimulate the development of thinking of children, the formation of internal educational reasons, and skills of interpersonal interaction during peer acceptance of group decisions.
dc.publisherКиїв–Вінниця :ТОВ фірма «Планер»uk_UA
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectпроблемна задачаuk_UA
dc.subjectособистісна значущість завданняuk_UA
dc.subjectактивізація мислення учнівuk_UA
dc.subjectколегіальне рішенняuk_UA
dc.subjectпроблемное обучениеuk_UA
dc.subjectпроблемная задачаuk_UA
dc.subjectличностная значимость заданияuk_UA
dc.subjectактивизация мышления учениковuk_UA
dc.subjectколлегиальное решениеuk_UA
dc.subjectproblem-based learninguk_UA
dc.subjectproblem taskuk_UA
dc.subjectpersonal significance of the taskuk_UA
dc.subjectthe activation of thinkinguk_UA
dc.subjecta collective decisionuk_UA
dc.titleОсобливості конструювання проблемних завдань з біології в основній школіuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности конструирования проблемных задач по биологии в основной школеuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of constructing problem problems in biology at primary schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record