Вивчення творів Євгена Гуцала в 5 класі за програмами нової української школи
Abstract
У статті запропоновано інноваційні прийоми опрацювання творчості Євгена Гуцала в 5 класі за модельною навчальною програмою «Інтегрований мовно-літературний курс (українська мова, українська та зарубіжна
літератури) 5-6 класи», зокрема прослуховування аудіозаписів, скрайбінг, обговорення змісту прочитаного в чаті, гру «Правда чи брехня», роботу з асоціативними картками, створення колажів, прийому «Хмара слів», роботу з
діаграмою Вена, створення буктрейлерів, фанфіків, прийоми критичного читання художнього тексту тощо. Аналізовані прийоми вивчення оповідань Євгена Гуцала «Лось» та «Прелюдія весни» подано в контексті рекомендованих чинною програмою видів навчальної роботи на уроках української літератури в 5 класі закладів загальної середньої освіти