Критерії та показники девіантної поведінки підлітків
Loading...
Files
Date
Authors
Самойлов, А. М.
Samoilov, A. M.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер»
Abstract
У статті проаналізовано та узагальнено наукові підходи до визначення критеріїв та показників девіантної поведінки підлітків. Розглянуто особливості ціннісних орієнтацій, самооцінки, спрямованості особистості девіантних підлітків. Виокремлено індивідуально-типологічні риси особистості, що зумовлюють готовність до девіантної поведінки. Визначено чотири основні критерії девіантної поведінки: пізнавально-інформаційний, ціннісно-орієнтаційний, особистісно-рефлексивний, поведінковий
В статье проанализированы и обобщены научные подходы к определению критериев и показателей девиантного поведения подростков. Рассмотрены особенности ценностных ориентаций, самооценки, направленности личности девиантных подростков. Выделены индивидуально-типологические черты личности, обусловливающие готовность к девиантному поведению. Определены четыре основные критерии девиантного поведения: познавательно-информационный, ценностно-ориентационной, личностно-рефлексивный, поведенческий
The article analyzes and summarizes the scientific approaches to the definition of criteria and indicators of deviant behavior among adolescents. The features of value orientations, self-orientation of the individual deviant adolescents. Allocated individually-typological features of the person, conditional on the willingness to deviant behavior. Four main criteria for deviant behavior: cognitive information, value-orientation, personal-reflexive and behavioral
В статье проанализированы и обобщены научные подходы к определению критериев и показателей девиантного поведения подростков. Рассмотрены особенности ценностных ориентаций, самооценки, направленности личности девиантных подростков. Выделены индивидуально-типологические черты личности, обусловливающие готовность к девиантному поведению. Определены четыре основные критерии девиантного поведения: познавательно-информационный, ценностно-ориентационной, личностно-рефлексивный, поведенческий
The article analyzes and summarizes the scientific approaches to the definition of criteria and indicators of deviant behavior among adolescents. The features of value orientations, self-orientation of the individual deviant adolescents. Allocated individually-typological features of the person, conditional on the willingness to deviant behavior. Four main criteria for deviant behavior: cognitive information, value-orientation, personal-reflexive and behavioral
Description
Педагогіка та психологія. Давіантна поведінка учнів
Keywords
критерій, показник, девіантна поведінка, підлітки, ціннісні орієнтації, самооцінка, спрямованість особистості, акцентуації характеру, критерий, показатель, девиантное поведение, подростки, ценностные ориентации, самооценка, направленность личности, акцентуации характера, a criterion, the indicator, a deviant behavior, teenagers, values, the self-esteem, orientation of the personality, accentuations of the character
Citation
Критерії та показники девіантної поведінки підлітків / А. М. Самойлов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер». – 2015. – № 42. – С. 70-74.