Show simple item record

dc.contributor.authorМозгалева, Н. Г.
dc.contributor.authorMozghalova, N. H.
dc.date.accessioned2017-10-02T06:13:59Z
dc.date.available2017-10-02T06:13:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationМозгальова Н. Г. Музичні здібності, їх сутність і розвиток в процесі інструментально-виконавської підготовки вчителів музики / Н. Г. Мозгальова // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць. – Кривий ріг, 2015. – Вип. 41. – С. 45–51.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/1203
dc.descriptionМузична освіта. Підготовка вчителя музики. Інструментально-виконавська підготовка. Музичні здібностіuk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні музичні здібності: ладове чуття, музично-слухові уявлення, чуття ритму, музичну пам'ять і музичне мислення. Визначено можливості їх формування в процесі інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. З’ясовано, що музичний слух - це здатність сприймати та усвідомлювати смисл послідовностей і сполучень звуку в музичному творі. Розкрито природу та особливості музичного ритму. Виокремлено види музичної пам’яті (слухо-образну, емоційну, конструктивно-логічну і рухово-моторну), а також основні способи і прийоми успішного запам’ятовування музичного тексту. Визначено загальнонаукову методологію процесу музичного мислення; фактори, що впливають на ефективність його формування.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные музыкальные способности: ладовое чувство, музыкально-слуховые представления, чувство ритма, музыкальную память и музыкальное мышление. Определены возможности их формирования в процессе инструментально-исполнительской подготовки учителей музыки. Выяснено, что музыкальный слух - это способность воспринимать и осознавать смысл последовательностей и сочетание звука в музыкальном произведении. Раскрыта природа и особенности музыкального ритма. Выделены виды музыкальной памяти (слухо-образную, эмоциональную, конструктивно-логическую и двигательно-моторную), а также основные способы и приемы успешного запоминания музыкального текста. Определены общенаучную методологию процесса музыкального мышления; факторы, влияющие на эффективность его формирования.
dc.description.abstractIn the article the basic musical skills: modal sense, musical and auditory presentation, sense of rhythm, musical memory and musical thinking. Definitely the possibility of their formation during instrumental performance training music teachers. It was found that ear for music – a ability to perceive and realize the meaning of sequences and combinations of sound in music. Disclose the nature and features of rhythm. Author determined types of musical memory (auditory-shaped, emotional, structural and logical and motor-motor) and the basic methods and techniques of successful remembering music text. Defined general scientific methodology of musical thought process; factors affecting the efficiency of its formation.
dc.publisherКривий Рігuk_UA
dc.subjectінструментально-виконавська підготовкаuk_UA
dc.subjectвчитель музикиuk_UA
dc.subjectмузичний слухuk_UA
dc.subjectмузичний ритмuk_UA
dc.subjectмузична пам'ятьuk_UA
dc.subjectмузичне мисленняuk_UA
dc.subjectinstrumental performance in traininguk_UA
dc.subjectmusic teacheruk_UA
dc.subjectmusic listeninguk_UA
dc.subjectmusical rhythmuk_UA
dc.subjectmusical memoryuk_UA
dc.subjectmusical thinkinguk_UA
dc.subjectинструментально-исполнительское подготовкаuk_UA
dc.subjectучитель музыкиuk_UA
dc.subjectмузыкальный слухuk_UA
dc.subjectмузыкальный ритмuk_UA
dc.subjectмузыкальная памятьuk_UA
dc.subjectмузыкальное мышлениеuk_UA
dc.titleМузичні здібності, їх сутність і розвиток в процесі інструментально-виконавської підготовки вчителів музикиuk_UA
dc.title.alternativeМузыкальные способности, их сущность и развитие в процессе инструментально-исполнительской подготовки учителей музыкиuk_UA
dc.title.alternativeMusical abilities, their essence and development in the process of instrumental and performing training of music teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record