Browsing Кафедра методики навчання іноземних мов by Title
Now showing items 22-41 of 295
-
Ways and means of development of students’ psychological disposition to business communication in foreign languages
(Odessa: Publishing house “InPress”, 2012)The article deals with the problem of personality psychological disposition to business communication in foreign languages. The experimentally tested model, psychological and pedagogical tools that effectively influence ... -
Автолінгводидактика як теорія і практика самонавчання іноземних мов
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2015)Стаття присвячена питанням становлення автолінгводидактики як окремої предметної галузі та практики самостійного оволодіння іноземною мовою. Розкрито етимологію терміну «автолінгводидактика», а також сутнісні ознаки ... -
Адаптація іноземних студентів до навчання в Україні: типові бар’єри і засоби їх подолання
(К.: “Педагогічна преса”, 2012)Стаття присвячена проблемі адаптації іноземних студентів до навчання у ВНЗ України. Підкреслюється актуальність цілеспрямованих організаційних і дидактичних заходів щодо оптимізації входження студентської молоді з-за кордону ... -
Аксіологічний підхід у підготовці майбутніх учителів до організації дозвіллєвої діяльності старшокласників
(Вінниця: ВДПУ, 2017)У статті розглядається проблема озброєння майбутніх учителів комплексом знань, умінь та навичок організації дозвіллєвої діяльності старшокласників на основі аксіологічного підходу. -
Активізація пізнавальної діяльності майбутніх викладачів іноземних мов моделюванням ситуацій полікультурного змісту
(Вінниця: ВДПУ, 2017)У статті розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності майбутніх викладачів іноземних мов моделюванням ситуацій полікультурного змісту у вищих навчальних закладах. Доведено, що при послідовному застосуванні даної ... -
Активізація пізнавальної діяльності майбутніх викладачів іноземних мов моделюванням ситуацій полікультурного змісту
(Педагогіка і психологія. − м. Вінниця, 2017)У статті розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності майбутніх викладачів іноземних мов моделюванням ситуацій полікультурного змісту у вищих навчальних закладах. Доведено, що при послідовному застосуванні даної ... -
Аналіз професійної спрямованості абітурієнтів торговельно-економічного вузу
(Вінниця: ВАТ “Віноблдрукарня, 2000)Визначення об’єктивного рівня сформованості професійної спрямованості студентів, аналіз динаміки її розвитку протягом всього терміну підготовки майбутніх спеціалістів у вузі мають бути основою виявлення педагогічних умов ... -
Блог-технології як засіб оптимізації процесу формування англомовного писемного спілкування майбутніх журналістів
(Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016)У статті окреслено переваги застосування Інтернет-ресурсів у формуванні англомовного писемного мовлення майбутніх журналістів, зокрема, на прикладі блогу. Визначено суть поняття «блог», здійснено ретроспективний аналіз ... -
Вдосконалення комунікативних умінь студентів у процесі навчання англійської мови
(Вінниця : ТОВ «Планер», 2009)Стаття присвячена проблемі вдосконалення комунікативних умінь студентів у процесі навчання англійської мови. Комунікативний підхід розглянуто як стратегію, що моделює спілкування, зорієнтоване на створення психологічної і ... -
Визначальна роль Першої світової війни у творчому становленні Ернеста Хемінгуея
(Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015)Автор статті досліджує різні аспекти першого глобального конфлікту XX століття, його регіональний вимір, а також роль, яку відіграли події Першої світової війни у творчому становленні великого американського письменника ... -
Використання комп’ютерної програми-тренажеру в процесі навчання іноземної мови.
(Харків, 2018)Стаття присвячена проблемі використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі навчання іноземної мови. Розроблена нами програма-тренажер для навчання іноземної мови орієнтована насамперед на організацію взаємодії ... -
Використання автентичних текстів в автономному навчанні професійно орієнтованого англомовного спілкування
(Запоріжжя : КПУ, 2020., 2020)Статтю присвячено визначенню функцій, видів і змістових аспектів автентичності навчальних текстів і етапів роботи з ними у процесі автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування. Автор статті висвітлює ... -
Використання активних методів навчання в професійній підготовці студентів-філологів
(Вінниця, 2009)У статті розглянуто використання активних методів навчання в професійній підготовці студентів-філологів. -
Використання активних методів навчання в професійній підготовці студентів-філологів.
(Педагогіка і психологія професійної освіти// Науково-методичний журнал м.Львів., 2009)У статті розглянуто використання активних методів навчання в професійній підготовці студентів-філологів. -
Використання електронних освітніх ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів за змішаною формою навчання
(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020)Актуальність статті пов’язана з системним впровадженням в освітній процес педагогічних вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема ... -
Використання персональних комп’ютерів у навчанні іноземним мовам
(2005)З інформаційної точки зору автор статті розглядає сучасні персональні обчислювальні машини не просто як засіб технічної підтримки навчального процесу, а як устаткування, що здатне виконувати педагогічні функції та містить ... -
Використання проектної методики в зарубіжній та вітчизняній системі освіти
(Вінниця : ВДПУ, 2017)Проектна методика реалізує особистісний підхід до студента, який вимагає перш за все ставлення до студента як до особистості з її власними потребами, можливостями та прагненнями. -
Використання пролемно-орієнтованого навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні іншомовної компетентності майбутніх фахівців
(Львів : ЛБУ БЖД, 2017)У статті розглядаються особливості проблемно-орієнтованого навчання із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з англійської мови для професійного спілкування; розкрита роль викладача у ... -
Використання психологічних конструктів Д. Келлі у процесі формування міжнаціональної толерантності особистості
(Вінниця: ВДПУ, 2017)У статті проведено аналіз когнітивної теорії Д.Келлі з точки зору застосування її у формуванні міжнаціональної толерантності особистості.