Browsing Кафедра методики навчання іноземних мов by Title
Now showing items 39-58 of 295
-
Використання проектної методики в зарубіжній та вітчизняній системі освіти
(Вінниця : ВДПУ, 2017)Проектна методика реалізує особистісний підхід до студента, який вимагає перш за все ставлення до студента як до особистості з її власними потребами, можливостями та прагненнями. -
Використання пролемно-орієнтованого навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні іншомовної компетентності майбутніх фахівців
(Львів : ЛБУ БЖД, 2017)У статті розглядаються особливості проблемно-орієнтованого навчання із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з англійської мови для професійного спілкування; розкрита роль викладача у ... -
Використання психологічних конструктів Д. Келлі у процесі формування міжнаціональної толерантності особистості
(Вінниця: ВДПУ, 2017)У статті проведено аналіз когнітивної теорії Д.Келлі з точки зору застосування її у формуванні міжнаціональної толерантності особистості. -
Використання психологічних конструктів Д. Келлі у процесі формування міжнаціональної толерантності особистості
(Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012)У статті проведено аналіз когнітивної теорії Д. Келлі з точки зору застосування її у формуванні міжнаціональної толерантності особистості. -
Використання рекламних текстів у навчанні іноземної мови.
(Молодь і Ринок, щомісячний науково-педагогічний журнал. – Вип. 2 (157), 2018)У статті акцентується увага на сучасних тенденціях у методиці навчання студентів іноземних мов, а саме на використанні рекламних текстів. Визначається роль реклами у житті суспільства, аналізуються основні складові успішного ... -
Використання тестового контролю в професійній підготовці студентів-філоло
(Львів, 2009)У статті розглянуто використання контролю тестування в професійній підготовці студентів-філологів -
Використання тестового контролю в професійній підготовці студентів-філологів.
(Педагогіка і психологія професійної освіти// Науково-методичний журнал м.Львів., 2009)У статті розглянуто використання тестового контролю в професійній підготовці студентів-філологів. -
Використання інноваційних методів навчання як засіб підвищення мотивації майбутніх учителів історії та права до вивчення іноземних мов
(Вінниця, 2017)Головними ознаками викладання іноземної мови професійного спілкування для майбутніх вчителів історії та права стають професійна спрямованість та комунікативна орієнтованість навчання, переваги надаються інтерактивним ... -
Використання інноваційних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців філологічних спеціальностей
(Ужгород, 2014)В статті розглядаються філологічний освітній простір, що складається з двох типів педагогічних процесів – інноваційних і традиційних. Від того, яка модель освіти – інноваційна чи традиційна – застосовується, залежить і ... -
Використання інноваційних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців філологічних спеціальностей.
(ДВНЗ «УжНУ», 2014)В статті розглядаються філологічний освітній простір, що складається з двох типів педагогічних процесів – інноваційних і традиційних. Від того, яка модель освіти – інноваційна чи традиційна – застосовується, залежить і ... -
Використання інтерактивних технологій в професійній підготовці викладачів іноземних мов.
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2017)У статті розглянуто проблему застосування методології Case-study у професійній підготовці майбутніх викладачів іноземних мов у вищих навчальних закладах. Доведено, що при послідовному застосуванні даної методики у студентів ... -
Використання інтерактивних технологій в професійній підготовці майбутніх викладачів іноземних мов/
(Вінниця: ВДПУ, 2017)У статті розглянуто проблему застосування методології Case-study у професійній підготовці майбутніх викладачів іноземних мов у вищих навчальних закладах. Доведено, що при послідовному застосуванні даної методики у студентів ... -
Використання інформаційно-комунікативних технологій в процесі організації педагогічної практики
(Запоріжжя, 2016)E статті розглянуто можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в процесі організації педагогічної практики. Надані практичні рекомендації забезпечення педагогічної підтримки студентів за допомогою ... -
Вплив гендерного фактору на інтонаційну варіативність позитивних та негативних оцінних висловлень в англомовному соціально-інформативному радіодискурсі
(Вінниця: ВДПУ, 2017)В статті подано результати акустичного аналізу інтонаційної організації позитивних та негативних оцінних висловлень на матеріалі англомовного радіодискурсу. На діаграмах наочно представлено та доведено залежність інтонаційної ... -
Вплив глобалізації та інтернаціоналізації європейської економіки на розвиток європейської професійної освіти
(Вінниця : ВДПУ, 2009)Стаття присвячена проблемі впливу глобалізації та інтернаціоналізації європейської економіки на розвиток європейської професійної освіти. Також розглянуті основні положення низки документів, що прийняті в межах створення ... -
Вплив зворотного зв’язку на формування іншомовної професійної компетентності.
(Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2018)Дане дослідження вивчає вплив зворотного зв'язку на формування іншомовної професійної компетентності студентів. Знання іноземної мови вважається важливою частиною підготовки фахівців та ключовим фактором успішної кар'єри. ... -
Вплив освітніх екологічних програм діючих в середніх школах Канади на знання і поведінку учнів та їх батьків
(Вінниця : ВДПУ, 2017)У статті розглядаються способи вдосконалення шкільної екологічної освіти в Канаді шляхом введення екологічних програм в курс шкільної освіти та вивчається вплив даних програм на рівень екологічних знань та екологічно-доцільну ... -
Вплив особистісних якостей вчителя на формування індивідуального стилю педагогічного спілкування
(Вінниця: ТОВ «Планер», 2012)У статті розглядається роль професійно значущих та загальнолюдських якостей особистості вчителя у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування, обґрунтовується необхідність виховання особистісних рис вчителя, ... -
Вплив оцінювання іншомовної компетентності на мотивацію студентів
(Київ, 2018)У статті розглядається вплив оцінювання іншомовної компетентності студентів на їхню мотивацію щодо вивчення іноземної мови. Автори статті проаналізували сучасні форми оцінювання, котрі можуть бути використані для підвищення ... -
Впровадження ціннісно-орієнтованого виховання як складової екологічної освіти в середніх школах Канади
(Вінниця, 2018)Статтю присвячено вивченню способів впровадження ціннісно-орієнтованого виховання як складової екологічної освіти в середніх школах Канади. У статті наведено визначення поняття «цінність», ціннісно-орієнтованого виховання ...