Show simple item record

dc.contributor.authorОришкевич, Ж. В.
dc.date.accessioned2023-04-23T15:37:04Z
dc.date.available2023-04-23T15:37:04Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationОришкевич Ж. В. Адаптація як елемент наступності в навчальному процесі. / Ж.В. Оришкевич // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. – Випуск 22 / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. – Вінниця: ПП «Едельвейс і К», 2008. – С. 71-76.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/10861
dc.descriptionПедагогіка.uk_UA
dc.description.abstractОсновним завданням розвитку сучасної професійної освіти є забезпечення можливостей оволодіння студентами знаннями, вміннями і навичками в обраній ними галузі діяльності, розвитку на основі одержаних знань, вмінь та навичок професіоналізму, виховання загальної і професійної культури. Однією з умов вирішення завдання є успішна адаптація студентів до нового соціального середовища, що забезпечується наступністю зв’язків навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах (ВНЗ) усіх рівнів акредитації. Проблема наступності між різними рівнями освітніх установ завжди актуальна, оскільки є певні відмінності у вимогах до рівня знань, умінь і навичок на різних рівнях освіти.uk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectелемент наступностіuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleАдаптація як елемент наступності в навчальному процесі.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record