Show simple item record

dc.contributor.authorГалузяк, В. М.
dc.contributor.authorHaluziak, V. M.
dc.contributor.authorБойко, В. В.
dc.contributor.authorBoiko, V. V.
dc.date.accessioned2023-02-05T12:03:49Z
dc.date.available2023-02-05T12:03:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГалузяк В. М. Творчо-автономне освітнє середовище як фактор розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів / В. М. Галузяк, В.В. Бойко // Особистісно-професійне становлення педагога в контексті інтеграції України в європейський освітній простір: Матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Вінниця, 29-30 листопада 2022 р.). – Вінниця: «Твори», 2022. – С. 46 – 59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/10270
dc.descriptionПедагогіка. Розвиток особистісно-професійної зрілості майбутніх учителівuk_UA
dc.description.abstractВиокремлено чотири типи освітнього середовища: творчо-автономне, догматично-залежне, догматично-автономне, творчо-залежне. Розглянуті основні характеристики, структурні компоненти і функції творчо-автономного освітнього середовища як фактору розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів.uk_UA
dc.description.abstractFour types of educational environment are distinguished: creative-autonomous, dogmatic-dependent, dogmatic-autonomous, creative-dependent. The main characteristics, structural components and functions of a creative and autonomous educational environment as a factor in the development of personal and professional maturity of future teachers are considered.en
dc.publisherВінниця : «Твори»uk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectтипи освітнього середовищаuk_UA
dc.subjectособистісно-професійна зрілістьuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.subjecteducational spaceuk_UA
dc.subjecttypes of educational environmentuk_UA
dc.subjectpersonal and professional maturityuk_UA
dc.subjecttraining of prospective teacheruk_UA
dc.titleТворчо-автономне освітнє середовище як фактор розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителівuk_UA
dc.title.alternativeCreative-autonomous educational environment as a factor for the development of personal and professional maturity of prospective teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record