• ua
    • русский
    • English
  • English 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Навчально-науковий інститут педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації
  • Наукові публікації. Виступи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Навчально-науковий інститут педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації
  • Наукові публікації. Виступи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Творчо-автономне освітнє середовище як фактор розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів

Thumbnail
View/Open
CREATIVE-AUTONOMOUS EDUCATIONAL ENVIRONMENT.pdf (294.6Kb)
Date
2022
Author
Галузяк, В. М.
Haluziak, V. M.
Бойко, В. В.
Boiko, V. V.
Metadata
Show full item record
Abstract
Виокремлено чотири типи освітнього середовища: творчо-автономне, догматично-залежне, догматично-автономне, творчо-залежне. Розглянуті основні характеристики, структурні компоненти і функції творчо-автономного освітнього середовища як фактору розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів.
 
Four types of educational environment are distinguished: creative-autonomous, dogmatic-dependent, dogmatic-autonomous, creative-dependent. The main characteristics, structural components and functions of a creative and autonomous educational environment as a factor in the development of personal and professional maturity of future teachers are considered.
 
URI
http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/10270
Collections
  • Наукові публікації. Виступи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV