Методика трудового навчання як навчальний предмет і галузь педагогічної науки
View/ Open
Date
2021Author
Рутковська, О.М.
Rutkovska, O.M.
Цина, А.Ю.
Tsina, A.Yu.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглядається змістовий склад і структура понятійного конструкту «методика трудового навчання». Аналізуються становлення методики трудового навчання як навчального предмету і галузі педагогічної науки, шляхи визначення її цілей, завдань, дидактичних принципів, змісту, методів, форми організації трудового навчання на сучасному етапі розвитку освіти. В статье рассматривается содержательный состав и структура понятийного конструкта «методика трудового обучения». Анализируются становление методики трудового обучения как учебного предмета и отрасли педагогической науки, пути определения ее целей, задач, дидактических принципов, содержания, методов, формы организации трудового обучения на современном этапе развития образования. The article considers the semantic composition and structure of the conceptual construct «methods of labor training». The formation of methods of labor training as a subject and branch of pedagogical science, ways to determine its goals, objectives, didactic principles, content, methods, forms of organization of labor training at the present stage of education are analyzed.