Психолого-педагогічні особливості індивідуалізації професійно орієнтованого навчання майбутніх перекладачів.
Abstract
У статті досліджуються психолого-педагогічні особливості індивідуалізації професійно орієнтованого навчання майбутніх перекладачів у вищому навчальному закладі. Визначаються цілі, види індивідуалізації навчання майбутніх перекладачів та умови її впровадження у навчальний процес у вищому навчальному закладі. В статье исследуются психолого-педагогические особенности индивидуализации профессионально ориентированного обучения будущих переводчиков в высшем учебном заведении.
Определяются цели, виды индивидуализации обучения будущих переводчиков и условия ее внедрения в учебный процесс в высшем учебном заведении. Psycho-pedagogical peculiarities of individualization of future translators’ professionally oriented
learning in a higher educational establishment have been researched. The aims and kinds of individualization of future translators’ learning, and conditions of its implementation in the process of learning in a higher educational establishment have been discovered.