Show simple item record

dc.contributor.authorЛемішова, Л.І.
dc.contributor.authorLemishova, L.I.
dc.contributor.authorЧичирко, О.Ю.
dc.contributor.authorChychyrko, O.YU.
dc.contributor.authorГаркушевський, В.С.
dc.contributor.authorGarkushevskіy, V.S.
dc.date.accessioned2021-02-17T13:38:51Z
dc.date.available2021-02-17T13:38:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЛемішова Л.І. Проектування міжпредметних взаємодій у навчанні креслення учнів професійної школи / Л.І. Лемішова, О.Ю. Чичирко, В.С. Гаркушевський // Проектування змісту і технологій художньо-графічної підготовки та художньо-творчої діяльності здобувачів вищої освіти (студентів) і молодих учених: Збірник наукових праць / С.Д. Цвілик (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. Вип. 1. - С 72-76uk_UA
dc.identifier.otherУДК 377.3.014.6:005.642.4
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7158
dc.descriptionОбразотворче мистецтво. Міжпредметні зв'язки. Основи виробництва.uk_UA
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано певні риси міжпредметних взаємодій під час навчання креслення учнів професійної школи. Актуалізовано необхідність здійснення міжпредметних зв’язків основ виробництва, технічного креслення з інших наук, так як професійна підготовка є важливим етапом у підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) до діяльності у сфері матеріального виробництва. Встановлено, що характер мобілізації знань залежить від особистості, дійсності знань та змісту праці. Використовуючи отримані знання з креслення, фізики, учні перевіряють правильність цих знань досвідом і, одержавши бажані результати, знаходять ствердження істинності своїх знань. У діяльності учні доповнюють і збагачують свої теоретичні знання, розширюють область їхнього застосування.uk_UA
dc.description.abstractВ статье охарактеризованы определенные черты межпредметных взаимодействий во время обучения чертежи учащихся профессиональной школы. Актуализирован необходимость осуществления межпредметных связей основ производства, технического черчения из других наук, так как профессиональная подготовка является важным этапом в подготовке учащихся профессионально-технических учебных заведений (ПТУ) к деятельности в сфере материального производства. Установлено, что характер мобилизации знаний зависит от личности, действительности знаний и содержания труда. Используя полученные знания по черчению, физике, ученики проверяют правильность этих знаний опытом и, получив желаемые результаты, находят утверждение истинности своих знаний. В деятельности учащиеся дополняют и обогащают свои теоретические знания, расширяют область их применения.ru
dc.description.abstractThe article characterizes certain features of interdisciplinary interactions during the teaching of drawing to students of vocational schools. The need for interdisciplinary links between the basics of production, technical drawings in other sciences, as vocational training is an important step in preparing students of vocational schools (VS) to work in the field of material production. It is established that the nature of knowledge mobilization depends on the individual, the reality of knowledge and the content of work. Using the acquired knowledge of drawing, physics, students check the correctness of this knowledge by experience and, obtaining the desired results, find a statement of the truth of their knowledge. In the activity students supplement and enrich their theoretical knowledge, expand the scope of their application.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язки та взаємодіїuk_UA
dc.subjectкресленняuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectпроєктуванняuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectмежпредметные связи и взаимодействияuk_UA
dc.subjectчертежиuk_UA
dc.subjectпроизводствоuk_UA
dc.subjectпрофессиональное образованиеuk_UA
dc.subjectпроектированиеuk_UA
dc.subjectсодержание обученияuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary links and interactionsuk_UA
dc.subjectdrawingsuk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectvocational educationuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectlearning contentuk_UA
dc.titleПроектування міжпредметних взаємодій у навчанні креслення учнів професійної школиuk_UA
dc.title.alternativeПроектирование межпредметных взаимодействий в обучении чертежи учеников профессиональной школыuk_UA
dc.title.alternativeDesigning interdisciplinary interactions in teaching drawing to students of vocational schoolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record