ФOРМУВAННЯ IНШOМOВНOЇ AУДИТИВНOЇ КOМПEТEНЦIЇ В УЧНIВ CEРEДНЬOГO EТAПУ НAВЧAННЯ
View/ Open
Date
2018Author
Тoвмaр, Нaтaлiя
Тoвмaр, Нaтaлия
Tovmar, Natalia
Metadata
Show full item recordAbstract
У дослідженні висвітлено одне з важливих питань методології, що забезпечує формування та розвиток слухового розуміння у учнів середньої школи. Хороше розуміння слухання передбачає побудову заниження окремих слів та речень в історії. Однак хороші розуміючі, крім розуміння окремих слів та речень, можуть побудувати ментальну модель, яка об’єднує різні пропозиції та попередні знання історії в цілісне ціле. Осмислення того, що ми бачимо і чуємо, є складним процесом. Одна буква, наприклад, a, звучить по-різному в різних словах, по-різному звучить для різних ораторів і по-різному виглядає в різних почерках. Проте ми вчимося ставитися до всіх цих виразів як до однакових. Одне слово може мати різне значення в різному контексті. Навіть фраза чи речення мають різне значення в різних контекстах. Одним із ефективних способів вивчення іноземного аудіювання є використання автентичних пісень та текстових матеріалів, які характеризуються природними лексичними матеріалами та граматичними структурами, адекватними комунікативними ситуаціями. Аналіз психологічної та методологічної літератури дає нам підстави стверджувати, що в учнів середньої школи (5-9 класи) підлітки проявляють більше соціальної діяльності, спрямованої на засвоєння певних моделей вербальної поведінки та бажання обмінюватися інформацією. Підлітки вимагають щирого підходу до своїх потреб та інтересів під час вивчення іноземної мови для спілкування. Стаття складається із вступу, основної частини (що включає дві частини - теоретичну та практичну), висновку, резюме, списку довідкових матеріалів та додатків. У першій частині статті представлені теоретичні передумови використання автентичних пісень у навчанні розумінню на слуху на уроках англійської мови в середній школі. Друга частина дослідницької роботи містить вибрані автентичні пісні та вправи для навчання розуміння слухання; він описує процес навчання пілотів. Експериментальні результати демонструють покращення слухової компетентності серед учнів середньої школи за рахунок запропонованих методів навчання та вправ. В исследовании освещается один из важных вопросов методики формирования и развития слуховых постижений у учащихся средней школы. Хорошее понимание на слух включает в себя понимание отдельных слов и предложений в рассказе. Тем не менее, хорошее понимание выходит за рамки понимания отдельных слов и предложений, чтобы построить ментальную модель, которая объединяет многочисленные предложения рассказа и предшествующие знания в единое целое. Осмысление того, что мы видим и слышим, - сложный процесс. Одна буква, например «а», звучит по-разному в разных словах, по-разному звучит для разных говорящих и по-разному выглядит в разных почерках. Однако мы учимся относиться ко всем этим выражениям как к одному и тому же. Одно слово может иметь разные значения в разных контекстах. Даже фраза или предложение имеют разное значение в разных контекстах. Одним из эффективных способов обучения иностранному восприятию речи на слух является использование аутентичных песен и текстовых материалов, которые характеризуются естественным лексическим материалом и грамматическими структурами, адекватными коммуникативными ситуациями. Анализ психологической и методической литературы дает основания утверждать, что в средней школе (5-9 классы) подростки проявляют большую социальную активность, направленную на усвоение определенных моделей речевого поведения и стремление к обмену информацией. Подростки требуют искреннего подхода к своим потребностям и интересам при изучении иностранного языка для общения. Работа состоит из введения, основной части (состоящей из двух частей - теоретической и практической), заключения, аннотации, списка справочных материалов и приложений. В первой части исследования представлены теоретические предпосылки для использования аутентичных песен в обучении аудированию на уроках английского языка в средней школе. Вторая часть исследования содержит избранные аутентичные песни и упражнения для обучения слушанию; описывает процесс обучения пилотов. Результаты экспериментов демонстрируют улучшение слуховой компетентности учащихся средней школы за счет предложенных методов обучения и упражнений. The research highlights one of the important issues of methodology concerning formation and development of auditory comprehension in middle school pupils.
Good listening comprehension involves building an understatding of individual words and sentences in a story. However, good comprehenders to beyond single word and sentence comprehension to construct a mental model, that integrates a story’s multiple propositions and prior knowledge into a cohesive whole.
Making sense of what we see and hear is complex process. A single letter,
such as a, sounds different in different words, sounds different for different speakers , and looks different in different handwritings. Yet we learn to treat all of these expressions as the same. A single word can have different meanings in different contexts. Even a phrase or sentence has different meaning in different contexts.
One of the effective ways of learning foreign listening comprehension is the usage of authentic songs and text materials, which are characterised by natural lexical materials and grammar structures, adequate communicative situations.
The analysis of psychological and methodology literature gives us reasons to affirm, that in the middle school pupils' (5-9 forms) teenagers show more social activities aimed at the assimilation of certain patterns of verbal behavior and the desire to exchange information.
Teenagers require sincere approach to their needs and interests, when learning a foreign language for communication.
The paper consists of the introduction, the main body (which includes two parts – theoretical and practical ones), the conclusion, the summary, the list of the reference materials and the appendices.
The first part of the research paper presents the theoretical prerequisites for using the authentic songs in teaching listening comprehension at the English lessons in middle school.
The second part of the research paper contains the selected authentic songs and the exercises for teaching listening comprehension; it describes the pilot training process.
Experimental results demonstrate the improvement of the auditory competence in the middle school pupils due to suggested methods training and exercising.