Формування у школярів естетичного ставлення до дійсності у позаурочній музично-творчій діяльності
Открыть
Дата
2011Автор
Лебедєва, Алла Володимирівна
Лебедева, А. В.
Lebedieva, A. V.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
Сучасна школа покликана розвивати в дітях потребу сприймати культурні цінності, нагромаджувати мистецький досвід та використовувати їх як основу для особистісного самотворення та гармонізації ставлення до навколишнього світу.
Істотно цінну роль у розв’язанні окресленої проблеми здатна відіграти організація позаурочної музично-творчої діяльності школярів, у процесі якої формується естетичне світорозуміння, розширюється палітра художніх уподобань, гартується характер і креативність поведінкових програм вихованців. Музично-творча діяльність учнів, завдяки особистісній спрямованості, благотворно впливає на систему естетичних орієнтацій школярів, направляючи їх вектор у площину духовних цінностей. Це значно врівноважує ставлення дітей до дійсності, позбавляючи його від зайвого прагматизму, агресії та жорстокості. Натомість у позаурочній музично-творчій діяльності вихованці здобувають досвід естетичного реагування на подразники зовнішнього світу, що врешті-решт збагачує і облагороджує систему стосунків з навколишнім. Современная школа призвана развивать в детях потребность воспринимать культурные ценности, накапливать художественный опыт и использовать их как основу для личностного самосозидание и гармонизации отношения к окружающей свиту.Истотно ценную роль в решении обозначенной проблемы способна сыграть организация внеурочной музыкально-творческой деятельности школьников в процессе которой формируется эстетическое мировоззрение, расширяется палитра художественных предпочтений, закаляется характер и креативность поведенческих программ воспитанников. Музыкально-творческая деятельность учащихся, благодаря личностной направленности, благотворно влияет на систему эстетических ориентаций школьников, направляя их вектор в плоскость духовных ценностей. Это значительно уравновешивает отношения детей к действительности, избавляя его от лишнего прагматизма, агрессии и жестокости. Зато во внеурочной музыкально-творческой деятельности воспитанники приобретают опыт эстетического реагирования на раздражители внешнего мира, в конце концов обогащает и облагораживает систему отношений с окружающим. Modern school aims to develop in children the need to take cultural values, artistic accumulate experience and use them as a basis for personal self-creation and harmonization attitude towards the svitu.Istotno valuable role in addressing the problems outlined extracurricular organization is able to play music and creative activity of students in the process which formed the aesthetic outlook, expands the palette of artistic tastes, hardening character and creativity behavioral programs students. Music and creative activity of students through the personal orientation, has beneficial effects on the system of aesthetic orientations of students, guiding them vector in the plane of spiritual values. This greatly balances the ratio of children to reality, depriving it of excess pragmatism, aggression and violence. But in after-hour musical and creative activities students gain experience of aesthetic response to stimuli of the outside world, which ultimately enriches and ennobles system of relations with the.