Аспекти проектування особистості педагога професійного навчання в сучасних умовах
Дата
2020Автор
Цвілик, С.Д.
Tsvilyk, S.D.
Камінська, І.В.
Kaminska, I.V.
Шевчук, Ю.С.
Shevchuk, Yu.S.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
У статті йдеться про окремі аспекти проектування особистості педагога професійної освіти в сучасних умовах. Встановлено, що в сучасних умовах гостро актуалізовано необхідність перегляду комплексу загальних і фахових компетентностей, змістових і процесуальних характеристик діяльності педагога в умовах особистісно-орієнтованого, компетентнісного й системного підходів, гуманізації, технологізації, інформатизації, інтеграції та інших тенденцій розвитку педагогічної освіти. Зміни обумовлені інноваційністю та інтеграційними процесами науки, виробництва, соціально-економічної і культурної сферами суспільства; розвитком фундаментальних і прикладних досліджень; неухильним наближенням вітчизняної професійної освіти до світових освітніх стандартів. В статье говорится об отдельных аспектах проектирования личности педагога профессионального образования в современных условиях. Установлено, что в современных условиях остро актуализирован необходимость пересмотра комплекса общих и профессиональных компетенций, содержательных и процессуальных характеристик деятельности педагога в условиях личностно-ориентированного, компетентностного и системного подходов, гуманизации, технологизации, информатизации, интеграции и других тенденций развития педагогического образования. Изменения обусловлены инновационностью и интеграционными процессами науки, производства, социально-экономической и культурной сферами общества; развитием фундаментальных и прикладных исследований; неуклонным приближением отечественной профессионального образования к мировым образовательным стандартам. The article deals with some aspects of designing the personality of a teacher of vocational education in modern conditions. It is established that in modern conditions the need to revise the set of general and professional competencies, content and procedural characteristics of the teacher in terms of personality-oriented, competency and system approaches, humanization, technology, informatization, integration and other trends in pedagogical education. The changes are due to innovation and integration processes of science, production, socio-economic and cultural spheres of society; development of basic and applied research; steady approximation of domestic vocational education to world educational standards.