Роль декоративно-ужиткового мистецтва у творчому розвитку дитини
Abstract
Мета статті полягає у розгляді художньо-естетичного потенціалу декоративно-ужиткового мистецтва та його ролі у творчому розвитку дитини. Використання творів декоративно-ужиткового мистецтва впливає на формування творчої особистості, складає певний набір технік, які в практичній діяльності учнів дають очікуваний розвиваючий результат. Адже через декоративно-ужиткове мистецтво ми формуємо не лише творчу, креативну особистість, а й розвиваємо любов до прекрасного, естетичний смак, задатки закладені в дитині з народження. На нашу думку декоративно-ужиткове мистецтво має масштабний вплив на виховання і розвиток дитини. Крім естетики та краси, є можливість сформувати вміння вчитись, досягати поставлених цілей долаючи перешкоди, вміння мислити абстрактно, продумувати власні дії наперед, координувати рухи. Через мистецтво учитель має змогу навчати новому, незвіданому, створює ситуації успіху, закладає підвалини творчості на все майбутнє життя. Тому декоративно-ужиткове мистецтво має великий художньо-естетичний потенціал у розвитку особистості молодших школярів.