Розвиток критичного мислення на уроках математики
View/ Open
Date
2019Author
Вітряк, Емілія
Витряк, Э.
Vitriak, E.
Михайленко, Любов
Михайленко, Л.
Mykhailenko, L.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті з’ясовується зміст і обсяг поняття критичне мислення на основі порівняльного аналізу різних авторських підходів, узагальнення й систематизації при опрацьовуванні психолого-педагогічної, методичної літератури. Поняття «критичне мислення» розглядається як особливий спосіб мислення, що є сукупністю розумових стратегій і процедур, опанування якими передбачає вільне використання людиною мисленнєвих операцій високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. В статье выясняется содержание и объем понятия критическое мышление на основе сравнительного анализа различных авторских подходов, обобщение и систематизации при проработке психолого-педагогической, методической литературы. Понятие «критическое мышление» рассматривается как особый способ мышления, представляющая собой совокупность умственных стратегий и процедур, овладение которыми предусматривает свободное использование человеком мыслительных операций высокого уровня для формулирования обоснованных выводов и оценок, принятия решений. The article clarifies the content and scope of the concept of critical thinking on the basis of comparative analysis of various author's approaches, generalization and systematization in the processing of psychological and pedagogical, methodological literature. The concept of "critical thinking" is considered as a special way of thinking, which is a set of mental strategies and procedures, the mastery of which involves the free use of human high-level thinking operations to formulate substantiated conclusions and assessments, decision-making.