Search
Now showing items 1-5 of 5
Реалізація компетентнісного підходу у вищій школі на основі використання ідей контекстного навчання
(Київ ; Вінниця : Планер, 2014)
Статтю присвячено питанням реалізації компетентнісного підходу у ВНЗ на основі використання ідей контекстного навчання. Здійсненно порівняльний аналіз понять «компетентність» і «професіоналізм». Визначено межі застосовуваності ...
Cучасні комп'ютерні технології як засіб інтердисциплінарного навчання
(Київ ; Вінниця : Планер, 2014)
Розглянуті сучасні комп’ютерні технології, що можуть слугувати засобами інтердисциплінарного навчання у ВНЗ. Головна увага приділена геоінформаційним системам (ГІС), що є предметом розгляду географії та ...
Інноваційні освітні технології як чинник розвитку професійних компетенцій педагогічного персоналу ПТНЗ
(Київ ; Вінниця : Планер, 2015)
Проблемно-орієнтований підхід до навчання дозволяє викладачу сфокусувати увагу учнів
або студентів на аналізі та розв’язанні певної конкретної проблемної ситуації, що вимагає
вільного володіння ролями – гіда, мотиватора, ...
Інформаційне суспільство як важливий чинник розвитку освітнього середовища у ВНЗ
(Київ ; Вінниця : Планер, 2015)
Стаття присвячена розгляду становлення інформаційного суспільства в Україні наприкінці ХХ – на початку
ХХІ століття. Обґрунтовується, що це є фактором розвитку інформаційного освітнього простору. Метою ...
Електронна (дистанційна) освіта і заочне навчання: точки дотику, проблеми, перспективи
(Вінниця : Друк плюс, 2022)
Дослідження спрямоване на підвищення якості заочного навчання за допомогою сучасних педагогічних технологій, методик і засобів навчання. Проаналізовано можливості дистанційних освітніх технологій та електронного навчання, ...