Формування в майбутніх учителів професійних умінь зниження тривожності в учнів у процесі вивчення іноземних мов
View/ Open
Date
2017Author
Лісниченко, А.П
Лисниченко, А.П.
Lisnychenko, A. P.
Довгалюк, Т.А.
Довгалюк, Т.А.
Dovhaliuk, T. A.
Глазунова, Т. В.
Глазунова, Т. В.
Glazunova, T. V.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглядається вплив психологічних чинників на успішність вивчення іноземних мов. Високий рівень тривожності є однією із складових афективного фільтра (ментального блоку), який перешкоджає успішному засвоєнню мови. У процесі вивчення іноземних мов учні стикаються з ситуативною, іншомовною навчальною тривожністю, яка розпадається на 1) комунікативну тривожність; 2) тривожність, викликану контролем знань та умінь; та 3) боязнь отримати погану оцінку, осуд з боку інших учнів та педагога. Пропонується комплекс вправ для формування у майбутніх студентів професійного уміння розуміння джерел та симптомів різних видів тривожності, а також способів її запобігання та подолання.