Show simple item record

dc.contributor.authorКиналь, А. Ю.
dc.contributor.authorKynal, A.
dc.date.accessioned2020-10-14T19:21:09Z
dc.date.available2020-10-14T19:21:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationКиналь А. Ю. Характеристика структурних компонентів інформаційної компетентності вчителя іноземних мов / А. Ю. Киналь / Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Випуск 45. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016. – С. 223-228uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.011.3-051-047.22
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5444
dc.descriptionОсвіта. Професійна освіта. Підготовки майбутнього вчителя іноземної мовиuk_UA
dc.description.abstractСтаття є аналітичним узагальненням теоретичних психолого-педагогічних наробок вітчизняних та зарубіжних науковців з проблематики професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ. У статті висвітлено процес професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови, формування ключових професійних компетентностей педагога у ВНЗ; охарактеризовано поняття інформаційної компетентності як однієї зключових у структурі професійної компетентності; визначено роль інформаційної компетентності як необхідної умови розвитку інших професійних компетентностей майбутнього фахівця; виокремлено три основних підходи до структурування інформаційної компетентності, описано змістові характеристики структурних компонентів інформаційної компетентності вчителя іноземної мови відповідно до напрямків професійної діяльності (методичної,наукової, навчальної та самоосвітньої), видів обробки інформації (отримання, оцінювання, організація, використання, передача та етика використання інформації) та підструктур особистості (когнітивний, операційний, мотиваційний, ціннісно-рефлексивний та емоційно-вольовий). Інформаційна компетентність є однією із важливих складових професійної компетентності, оскільки забезпечує реалізацію професійних знань, умінь та навиків майбутнього вчителя. Інформаційна компетентність виступає системною професійно-особистісною характеристикою майбутнього вчителя філологічних спеціальностей, що включає мотиви, цілі, ціннісні орієнтації, вимагає сукупність знань, форм і способів їх використання в інформаційному просторі, та вміння передати ці уміння суб‘єктам навчання.uk_UA
dc.description.abstractСтатья является аналитическим обобщением теоретических психолого-педагогических наработок отечественных и зарубежных ученых по проблемам профессиональной подготовки будущих специалистов в вузе. В статье освещены процесс профессиональной подготовки будущего учителя иностранного языка, формирование ключевых профессиональных компетенций педагога в вузе; охарактеризованы понятия информационной компетентности как одной из ключевых в структуре профессиональной компетентности; определена роль информационной компетентности как необходимого условия развития других профессиональных компетенций будущего специалиста; выделены три основных подхода к структурированию информационной компетентности, описаны содержательные характеристики структурных компонентов информационной компетентности учителя иностранного языка в соответствии с направлениями профессиональной деятельности (методической, научной, учебной и самообразовательной), видов обработки информации (получение, оценка, организация, использование, передача и этика использования информации) и подструктур личности (когнитивный, операционный, мотивационный, ценностно-рефлексивный и эмоционально-волевой). Информационная компетентность является одной из важных составляющих профессиональной компетентности, поскольку обеспечивает реализацию профессиональных знаний, умений и навыков будущего учителя. Информационная компетентность выступает системной профессионально-личностной характеристикой будущего учителя филологических специальностей, включая мотивы, цели, ценностные ориентации, требует совокупность знаний, форм и способов их использования в информационном пространстве, и умение передать эти умения субъектам обучения.ru
dc.description.abstractThe article is an analytical theoretical generalization of psychological and pedagogical studies of Ukrainian and foreign scholars on the issues of future specialists university training. The article highlights the process of future teachers of foreign languages training, key professional competence of teachers in higher education formation; describes the concept of information competence as one of the key in the structure of professional competence; the role of information competence as a prerequisite for the development of other professional competences of an expert; singles out three basic approaches to information competence structuring; describes the characteristics of structural components of information competence of teachers of the foreign languages according to the types of professional activities (methodical, scientific, educational and self-education), types of information processing (search, evaluation, organization, use, transfer and the ethics of the information use) and substructures of personality (cognitive, operational, motivation, value-reflexive, emotional and volitional). Information competence is one of the important components of professional competence which ensures the implementation of professional knowledge and skills of future teachers. Information systemic competence serves professional and personal characteristics of future teachers of philology, including the motives, goals, values, requires a combination of knowledge, forms and methods of their use in the information space, and the ability to transfer these skills to the students.en
dc.publisherКиїв-Вінниця : ТОВ фірма «Планер»uk_UA
dc.subjectінформаційна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти інформаційної компетентностіuk_UA
dc.subjectзмістові характеристики компонентів інформаційної компетентностіuk_UA
dc.subjectкогнітивний компонент підструктури особистостіuk_UA
dc.subjectопераційний компонент підструктури особистостіuk_UA
dc.subjectмотиваційний компонент підструктури особистостіuk_UA
dc.subjectціннісно-рефлексивний компонент підструктури особистостіuk_UA
dc.subjectемоційно-вольовий компонент підструктури особистостіuk_UA
dc.subjectинформационная компетентностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UA
dc.subjectключевые компетентностиuk_UA
dc.subjectструктурные компоненты информационной компетентностиuk_UA
dc.subjectсодержательные характеристики компонентов информационной компетентностиuk_UA
dc.subjectкогнитивный компонент подструктуры личностиuk_UA
dc.subjectоперационный компонент подструктуры личностиuk_UA
dc.subjectмотивационный компонент подструктуры личностиuk_UA
dc.subjectценностно-рефлексивный компонент подструктуры личностиuk_UA
dc.subjectэмоционально-волевой компонент подструктуры личностиuk_UA
dc.subjectinformation competenceuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectkey competenceuk_UA
dc.subjectthe structural components of information competenceuk_UA
dc.subjectthe characteristics of the components of information competenceuk_UA
dc.subjectcognitive component of personality substructuresuk_UA
dc.subjectoperational component personality substructuresuk_UA
dc.subjectmotivational component personality substructuresuk_UA
dc.subjectvalue-reflexive component personality substructuresuk_UA
dc.subjectemotional and volitional component personality substructuresuk_UA
dc.titleХарактеристика структурних компонентів інформаційної компетентності вчителя іноземних мовuk_UA
dc.title.alternativeХарактеристика структурных компонентов информационной компетентности учителя иностранных языковuk_UA
dc.title.alternativeDescription structural components of information competence teachers of foreign languagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record