Технології навчання як засоби формування навчальної мотивації молодших школярів
View/ Open
Date
2018Author
Колодько, С.А.
Kolodko, S.A.
Сільвейстр А. М.
Sіlveіstr, А. М.
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглядаються технології навчання як засоби формування навчальної мотивації молодших школярів, зокрема технологічний підхід до навчання у початковій школі. З’ясовано, що у процесі формування навчальної мотивації молодших школярів можна використовувати різні освітні технології, а саме: технології створення ситуації успіху, технології рефлексивного навчання, технології диференційованого навчання, технології групової роботи, технології проблемно-діалогічного навчання та сучасні інформаційні технології навчання. Рассматриваются технологии обучения как средства формирования учебной мотивации младших школьников, в частности технологический подход к обучению в начальной школе. Установлено, что в процессе формирования учебной мотивации младших школьников можно использовать различные образовательные технологии, а именно: технологии создания ситуации успеха, технологии рефлексивного обучения, технологии дифференцированного обучения, технологии групповой работы, технологии проблемно-диалогического обучения и современные информационные технологии обучения. Learning technologies are considered as a means of forming the educational motivation of junior schoolchildren, in particular the technological approach to learning in primary school. It was found that in the process of forming the motivation of junior students can use different educational technologies, namely: technologies to create a situation of success, reflective learning technologies, differentiated learning technologies, group work technologies, problem-based learning technologies and modern learning technologies.