Show simple item record

dc.contributor.authorСільвейстр, А. М.
dc.contributor.authorSіlveуstr, А.М.
dc.date.accessioned2020-08-10T11:41:42Z
dc.date.available2020-08-10T11:41:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСільвейстр А.М. Фізична освіта у майбутніх учителів хімії і біології: реалії та перспективи / А.М. Сільвейстр // Особливості підвищення якості природничої освіти в умовах технологізованого суспільства: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 29 жовтня 2015 року). – Миколаїв, ОНІПО, 2015. – С. 173-175uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.016:53
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5264
dc.descriptionФізика. Нефізичні спеціальності. Фізичні закони.uk_UA
dc.description.abstractРозглядається система підготовки майбутніх учителів хімії і біології та роль і місце фізичної освіти у цій підготовці. З’ясовано, що важливим завданням вивчення фізики студентами нефізичних спеціальностей педагогічних університетів є: ознайомлення студентів з основними фізичними явищами і законами; прив’язання матеріалу, який вивчається з практичною та фаховою діяльністю; формування у студентів мотиваційної сфери та основ природничо-наукового мислення і світогляду.uk_UA
dc.description.abstractРассматривается система подготовки будущих учителей химии и биологии и роль и место физического образования в этой подготовке. Выяснено, что важной задачей изучения физики студентами нефизических специальностей педагогических университетов являются: ознакомление студентов с основными физическими явлениями и законами; привязывание материала, который изучается с практической и профессиональной деятельностью; формирование у студентов мотивационной сферы и основ естественнонаучного мышления и мировоззрения.ru
dc.description.abstractThe system of training future teachers of chemistry and biology and the role and place of physical education in this training are considered. It was found that the important task of studying physics by students of non-physical specialties of pedagogical universities is: acquaintance of students with the basic physical phenomena and laws; linking the material studied with practical and professional activities; formation of students' motivational sphere and basics of natural science thinking and worldview.en
dc.publisherМиколаїв, ОНІПОuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectфізична освітаuk_UA
dc.subjectнавчальний матеріалuk_UA
dc.subjectмотиваційна сфераuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі хімії і біологіїuk_UA
dc.subjectфизикаuk_UA
dc.subjectфизическое образованиеuk_UA
dc.subjectучебный материалuk_UA
dc.subjectмотивационная сфераuk_UA
dc.subjectмышленияuk_UA
dc.subjectмировоззрениеuk_UA
dc.subjectбудущие учителя химии и биологииuk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjecteducational materialuk_UA
dc.subjectmotivational sphereuk_UA
dc.subjectthinkinguk_UA
dc.subjectworldviewuk_UA
dc.subjectfuture teachers of chemistry and biologyuk_UA
dc.titleФізична освіта у майбутніх учителів хімії і біології: реалії та перспективиuk_UA
dc.title.alternativeФизическое образование в будущих учителей химии и биологии: реалии и перспективыuk_UA
dc.title.alternativePhysical education for future teachers of chemistry and biology: realities and prospectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record