Формування наукового світогляду у майбутніх учителів хімії і біології в курсі фізики
Abstract
Розглядається формування наукового світогляду у майбутніх учителів хімії і біології в курсі фізики. З’ясовано, що під час вивчення фізики майбутніми учителями хімії і біології у них формується новий науковий світогляд (природничо-науковий) на основі процесу інтеграції знань, а також формується новий тип мислення (фізичне), спрямований на активні, інноваційні перетворення в суспільстві, природі і техніці. Рассматривается формирование научного мировоззрения у будущих учителей химии и биологии в курсе физики. Выяснено, что при изучении физики будущими учителями химии и биологии в них формируется новое научное мировоззрение (естественнонаучный) на основе процесса интеграции знаний, а также формируется новый тип мышления (физическое), направленный на активные, инновационные преобразования в обществе, природе и технике. The formation of a scientific worldview in future teachers of chemistry and biology in the course of physics is considered. It was found that during the study of physics by future teachers of chemistry and biology they form a new scientific worldview (natural science) based on the process of integration of knowledge, as well as a new type of thinking (physical) aimed at active, innovative transformations in society. nature and technology.