Show simple item record

dc.contributor.authorАллахвердієв, Олександр
dc.contributor.authorAllahverdiyev, Alexander
dc.contributor.authorОнищук, Яна
dc.contributor.authorOnishchuk, Yana
dc.contributor.authorСільвейстр, Анатолій
dc.contributor.authorSilveistr, Anatoliy
dc.date.accessioned2020-06-23T10:10:53Z
dc.date.available2020-06-23T10:10:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationОлександр Аллахвердієв Методологічні особливості навчання фізики учнів старшої школи / Олександр Аллахвердієв, Яна Онищук, Анатолій Сільвейстр // Актуальні проблеми математики, фізики і технологій: зб. наук. пр. / С.В. Подолянчук (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 17. – С. 189-192uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5127
dc.descriptionФізика. Освітній процес. Методологічні знання.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено та теоретично обґрунтовано методологічні особливості навчання фізики учнів старшої школи. Описано можливі шляхи розвитку методологічних знань та цінність методологічних досліджень для природничих предметів. З’ясовано різницю між емпіричним і теоретичним рівнями наукового знання та визначено основні принципи та підходи до формування методологічних знань учнів старших класів.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлены и теоретически обоснованы методологические особенности обучения физике учащихся старших классов. Описаны возможные пути развития методологических знаний и ценность методологических исследований для естественных предметов. Выяснено разницу между эмпирическим и теоретическим уровнями научного знания и определены основные принципы и подходы к формированию методологических знаний учащихся старших классов.ru
dc.description.abstractThe article presents and substantiates theoretically substantiated methodological foundations of teaching physics to high school students. Possible ways of development of methodological knowledge and value of methodological researches for natural subjects are described. The difference between the empirical and theoretical levels of scientific knowledge is clarified and the basic principles and approaches to the formation of methodological knowledge of high school students are determined.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectметодологічні підходиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectметодологічні рівніuk_UA
dc.subjectметодологічні дослідженняuk_UA
dc.subjectметодологияuk_UA
dc.subjectметодологические подходыuk_UA
dc.subjectобразовательный процессuk_UA
dc.subjectученикиuk_UA
dc.subjectметодологические уровниuk_UA
dc.subjectметодологические исследованияuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectmethodological approachesuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectmethodological levelsuk_UA
dc.subjectmethodological studiesuk_UA
dc.titleМетодологічні особливості навчання фізики учнів старшої школиuk_UA
dc.title.alternativeМетодологические особенности обучения физике учащихся старших классовuk_UA
dc.title.alternativeMethodological peculiarities of student physics teachinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record