Show simple item record

dc.contributor.authorРибак, С.М.
dc.contributor.authorRybak, S.M.
dc.contributor.authorСільвейстр, А.М.
dc.contributor.authorSіlveуstr, А.М.
dc.date.accessioned2020-05-08T10:02:51Z
dc.date.available2020-05-08T10:02:51Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationРибак С.М. Використання інформаційних технологій навчання у підготовці вчителя фізики. / С.М. Рибак, А.М. Сільвейстр. // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. Випуск 20. Збірник наукових праць. / Редкол.: М.І. Сметанський (головний редактор) та ін. – Вінниця: «Діло». – 2007. – С. 145-151uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4996
dc.descriptionФізика. Нетрадиційні джерела. Професійні навички.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання інформаційних технологій навчання у підготовці вчителя фізики. З’ясовано, що сучасні інформаційні технології відкривають студентам, учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, створюють нові можливості для творчості, набуття й закріплення необхідних у майбутньому професійних навичок, дозволяють реалізувати принципово нові форми й методи навчання зі застосуванням засобів концептуального й математичного моделювання явищ і процесів.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрено использование информационных технологий обучения в подготовке учителя физики. Выяснено, что современные информационные технологии открывают студентам, учащимся доступ к нетрадиционным источникам информации, повышают эффективность самостоятельной работы, создают новые возможности для творчества, обретения и закрепления необходимых в будущем профессиональных навыков, позволяют реализовать принципиально новые формы и методы обучения с применением средств концептуального и математического моделирования явлений и процессов.ru
dc.description.abstractThe article considers the use of information technology training in the training of physics teachers. It was found that modern information technologies open access to non-traditional sources of information for students, increase the efficiency of independent work, create new opportunities for creativity, acquisition and consolidation of necessary professional skills, allow to implement fundamentally new forms and methods of teaching using conceptual tools. and mathematical modeling of phenomena and processes.en
dc.publisherВінниця: «Діло»uk_UA
dc.subjectінформаційні технології навчанняuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителя фізикиuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectинформационные технологии обученияuk_UA
dc.subjectподготовка учителя физикиuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectкомпьютерные технологииuk_UA
dc.subjectinformation technology traininguk_UA
dc.subjectphysics teacher traininguk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectcomputer technologyuk_UA
dc.titleВикористання інформаційних технологій навчання у підготовці вчителя фізикиuk_UA
dc.title.alternativeИспользование информационных технологий обучения в подготовке учителя физикиuk_UA
dc.title.alternativeThe use of information technology in teaching physics teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record