Особливості використання комп’ютерних технологій (КТ) на уроках фізики
Date
2008Author
Лисий, М.В.
Lisiy, M.V.
Сільвейстр, А.М.
Sіlveуstr, А.М.
Карбовський, О.Ф.
Карбовский, А.Ф.
Karbovskіy, O.F.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто особливості використання комп’ютерних технологій (КТ) на уроках фізики. Звернута увага на вивчення розділу «Електростатика» з комп’ютерною підтримкою. Показано, що крім традиційного пояснення на основі експерименту, ми маємо можливість скористатися педагогічним програмним засобом, що дає можливість використовувати КТ. В статье рассмотрены особенности использования компьютерных технологий (КТ) на уроках физики. Обращено внимание на изучение раздела «Электростатика» с компьютерной поддержкой. Показано, что кроме традиционного объяснения на основе эксперимента, мы имеем возможность воспользоваться педагогическим программным средством, дающим возможность использовать КТ. The article considers the peculiarities of the use of computer technology (CT) in physics lessons. Attention is paid to the study of the section "Electrostatics" with computer support. It is shown that in addition to the traditional explanation based on the experiment, we have the opportunity to use pedagogical software that allows the use of CT.