Методологічні основи навчання майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва орнаментальної композиції плетеного гачком мережива
View/ Open
Date
2020Author
Марущак, О.В.
Marushchak, O.V.
Савлук, В.М.
Савлук, В.Н.
Savluk, V.M.
Панасюк, Я.П.
Panasyuk, Ya.P.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті обґрунтовано об’єктивну доцільність, методологічні особливості навчання майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва орнаментальної композиції плетеного гачком мережива. Сформульовано педагогічні умови викладання орнаментальної композиції плетеного гачком мережива як одного з ефективних засобів розвитку композиційного мислення, формування професійної спрямованості, розвитку творчої активності. Визначено вихідні положення теоретичних основ викладання композиції орнаменту плетеного гачком мережива. В статье обоснована объективную целесообразность, методологические особенности обучения будущих учителей трудового обучения и технологий, педагогов профессионального образования и специалистов изобразительного и декоративного искусства орнаментальной композиции плетеного крючком кружева. Сформулированы педагогические условия преподавания орнаментальной композиции плетеного крючком кружева как одного из эффективных средств развития композиционного мышления, формирование профессиональной направленности, развития творческой активности. Определены исходные положения теоретических основ преподавания композиции орнамента плетеного крючком кружева. The article substantiates the objective expediency, methodological peculiarities of training of future teachers of vocational training and technology, teachers of vocational education and specialists of fine and decorative art of ornamental composition of crocheted lace. The pedagogical conditions of teaching ornamental composition of crocheted lace are formulated as one of the effective means of development of compositional thinking, formation of professional orientation, development of creative activity. The initial provisions of the theoretical foundations of teaching the composition of ornament of crocheted lace are determined.