Художньо-естетична культура як чинник формування у майбутніх педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти професійної компетентності
Date
2020Author
Марущак, О.В.
Marushchak, O.V.
Педоренко, Е.Ю.
Pedorenko, E.Yu.
Саула, Ю.В.
Saula, Yu.V.
Слободянюк, Н.А.
Slobodianyuk, N.A.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті теоретично обґрунтовано об’єктивну необхідність розвитку у майбутніх педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти художньо-естетичної культури як одного із чинників формування у них професійної компетентності; розкрито зміст складових категорій художньо-естетичної культури; виокремлено функції художньо-естетичної культури особистості педагога; виявлено й обґрунтовано низку принципів, що становлять методологічну основу у викладанні дисциплін художньо-естетичного спрямування та є важливим чинником художньо-естетичного розвитку майбутніх педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти та формування їх професійної компетентності. В статье теоретически обосновано объективную необходимость развития у будущих педагогов учреждений профессионального (профессионально-технического) образования художественно-эстетической культуры как одного из факторов формирования у них профессиональной компетентности; раскрыто содержание составляющих категорий художественно-эстетической культуры; выделены функции художественно-эстетической культуры личности педагога; выявлено и обосновано ряд принципов, составляющих методологическую основу преподавания дисциплин художественно-эстетического направления и является важным фактором художественно-эстетического развития будущих педагогов учреждений профессионального (профессионально-технического) образования и формирования их профессиональной компетентности. The article theoretically substantiates the objective necessity of the development of professional (vocational-technical) education of artistic and aesthetic culture in future teachers as one of the factors of formation of their professional competence; the content of the component categories of artistic and aesthetic culture is revealed; the functions of artistic and aesthetic culture of the teacher's personality are distinguished; A number of principles have been identified and substantiated that form the methodological basis in teaching the disciplines of artistic and aesthetic direction and are an important factor in the artistic and aesthetic development of future teachers of professional (vocational-technical) educational institutions and the formation of their professional competence.