Активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики за допомогою навчальних завдань
View/ Open
Date
2018Author
Ставнійчук, О.А.
Stavniychuk, O.A.
Сільвейстр, А.М.
Сильвейстр, А.Н.
Silveіstr, А.М.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглядаються питання, які пов’язані з проблемою активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики. З’ясовано, що успішне засвоєння змісту навчального матеріалу в більшості залежить від широкого застосування ряду дидактичних прийомів, які активізують пізнавальну діяльність учнів. В статье рассматриваются вопросы, связанные с проблемой активизации познавательной деятельности младших школьников на уроках математики. Выяснено, что успешное усвоение содержания учебного материала в большинстве зависит от широкого применения ряда дидактических приемов, которые активизируют познавательную деятельность учащихся. The article deals with issues related to the problem of activating cognitive activity of younger students in mathematics lessons. It has been found that the successful learning of the content of the educational material depends in most cases on the widespread use of a number of didactic techniques that activate the cognitive activity of students.