Search
Now showing items 1-10 of 31
Цифрові лабораторії у підготовці майбутніх учителів хімії і біології
(Кіровоград: ПП «Ексклюзив-Систем», 2016)
Розглядається використання цифрових лабораторій у підготовці майбутніх учителів хімії і біології з фізики. З’ясовано, що використання цифрової лабораторії у підготовці майбутніх учителів хімії і біології розширює ...
Етапи перевірки методичної системи навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології
(Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня Рута», 2016)
Описуються фрагменти етапів педагогічного експерименту перевірки методичної системи навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології.
Формування наукового світогляду учнів з використанням методу аналогій на уроках фізики
(Вінниця: ФОП Данилюк В. Г., 2011)
В статті описано теоретичне обґрунтування методу аналогій при формуванні наукового світогляду учнів на уроках фізики.
Використання засобів мультимедіа при навчанні фізики в середній загальноосвітній школі
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010)
В статті розглядається теоретичне обґрунтування застосування засобів мультимедіа в процесі вивчення фізики в середній загальноосвітній школі. Звертається увага на те, що навчання за допомогою засобів мультимедіа – це ...
Використання засобів мультимедіа під час розв’язування фізичних задач
(Кропивницький: ПП «Ексклюзив-Систем», 2017)
Розглядається використання засобів мультимедіа під час розв’язування фізичних задач у майбутніх учителів хімії і біології. З’ясовано, що велике значення має правильний підбір навчальних задач (завдань), які визначають ...
Особливості вивчення курсу загальної фізики студентами нефізичних спеціальностей педагогічних ВНЗ
(Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2012)
В статті розглядаються особливості та шляхи вирішення проблем вивчення курсу загальної фізики студентами нефізичних спеціальностей педагогічних ВНЗ.
Розвиток природничо-наукового мислення як вищої форми пізнавальної діяльності студентів нефізичних спеціальностей педагогічних університетів на заняттях з фізики
(Чернігів: ЧНПУ, 2015)
У статті розглядається поняття природничо-наукового мислення та обґрунтовується його розвиток на заняттях з фізики у студентів нефізичних спеціальностей педагогічних університетів. Розвиток природничо-наукового мислення ...
Використання структурно-логічних схем на заняттях з фізики у майбутніх учителів хімії і біології за допомогою комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання
(Умань ФОП Жовтий О.О., 2016)
Розглянуто використання структурно-логічних схем на заняттях з фізики у майбутніх учителів хімії і біології за допомогою комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання. Методика роботи з структурно-логічними схемами припускає ...
Формування компетентнісного підходу до навчання фізики в учнів загальноосвітніх навчальних закладів
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2013)
В статті розглядаються теоретичні основи вивчення фізики учнями загальноосвітніх навчальних закладів на основі компетентнісного підходу. Формулюються поняття компетенція та компетентність, як педагогічне явище.
Розвиток системи фізичної освіти у майбутніх учителів хімії і біології
(К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
У статті розглядається система підготовки майбутніх учителів хімії і біології з фізики. Фізична освіта для даних спеціальностей забезпечує фундаментальну, наукову, професійну та практичну підготовку, а це в свою чергу дає ...