Упровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховний процес для формування інтересу підлітків до власного здоров’я
View/ Open
Date
2019Author
Соловей, В. В.
Solovey, V. V.
Карпук, А. Ю.
Karpuk, A. Yu.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті висвітлюється теоретичні основи використання здоров’язбережувальних технологій, а також їх практичне застосування в роботі вчителя, який є головною дійовою особою, яка піклується про здоров’я учнів у начальному закладі, який впроваджує та використовує у своїй роботі здоров’язбергаючі та здоров’язміцнюючі технології. В статье освещается теоретические основы использования здоровьязбережувальних технологий, а также их практическое применение в работе учителя, который является главным действующим лицом, заботится о здоровье учеников в учебном заведении, внедряет и использует в своей работе здоровьязбергаючи и здоровья язмицнюючи технологии. The article describes the theoretical basics of the use of health-saving technologies, as well as their practical application in the work of a teacher, who is the main actor who cares for the health of students in primary school, who implements and uses health-saving and healthy ‘ strengthening technologies.