Search
Now showing items 1-6 of 6
Історичне становлення кафедри математики та інформатики на теренах величного літопису найстарішого вищого навчального закладу Поділля
(Вінниця: ФОП Рогальська І. О., 2017)
Присвячується 105-річчю Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
та 84 річниці кафедри математики та інформатики.
Реалізація методу скінченних різниць розв’язання крайової задачі для лінійних диференціальних рівнянь засобами інформаційної системи MAXIMA
(Вінниця : ФОП Рогальська І. О., 2017)
У статті висвітлено питання реалізації методу скінченних різниць розв’язання крайової задачі для лінійних диференціальних рівнянь засобами інформаційної системи Maxima.
Цілеспрямоване формування позитивної мотивації як умова формування культури самостійної роботи майбутніх учителів математики
(2015)
У статті аналізуються можливості забезпечення позитивної мотивації у майбутніх
учителів математики до самостійної роботи; запропоновано сукупність методів і практичних
рекомендацій щодо її формування; виділено причини ...
Методологічні основи якості професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя математики
(Соя О. Методологічні основи якості професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя математики / О. Соя, В. Абрамчук // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка. Серія: педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул, С .П. Величко, В. П. Вовкотруб та ін. – Кіровоград, 2011. – Вип. 98. – С. 3-7., 2011)
Математичне моделювання навчальної діяльності
Інформаційні і комп’ютерні технології як фактор підвищення пізнавальної діяльності студентів
(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2010-11)
У статті висвітлено вплив інформаційних і комунікаційних технологій на індивідуалізацію навчання студентів, розкриття їх творчого потенціалу, забезпечення підвищення якості, доступності та ефективності освіти
Інформаційні і комп’ютерні технології як фактор підвищення пізнавальної діяльності студентів
(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2010-11)
У статті висвітлено вплив інформаційних і комунікаційних технологій на індивідуалізацію навчання студентів, розкриття їх творчого потенціалу, забезпечення підвищення якості, доступності та ефективності освіти.