Засади компетентнісного підходу в навчанні основ підприємництва учнів старшої школи
Date
2019Author
Гаркушевський, В. С.
Гаркушевский, В. С.
Garkushevsky, V. S.
Бохонко, М. С.
Бохонко, Н. С.
Bokhonko, M. S.
Ваколюк, В. В.
Vakolyuk, V. V.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто засади компетентнісного підходу в навчанні основ підприємництва учнів старшої школи. Встановлено сутність та взаємні зв’язки основних економічних педагогічних категорій, що є складовими економічно компетентності. Визначено, що навчання основ підприємництва в старшій школі є складовою системи економічної освіти як окремого учня, так і суспільства. Економічне виховання, що здійснюється поза школою, також відіграє важливу роль у формуванні економічної свідомості та економічної культури особистості. В статье рассмотрены основы компетентностного подхода в обучении основам предпринимательства учащихся старших классов. Установлено сущность и взаимные связи основных экономических педагогических категорий, которые являются составными экономически компетентности. Определено, что обучение основам предпринимательства в старшей школе является составной частью системы экономического образования как отдельного ученика, так и общества. Экономическое воспитание, осуществляется вне школы, также играет важную роль в формировании экономического сознания и экономической культуры личности. The article deals with the principles of competence approach in teaching the basics of entrepreneurship of high school students. The essence and interconnections of the main economic pedagogical categories, which are components of economic competence, are established. It is determined that teaching the basics of entrepreneurship in high school is an integral part of the economic education system of both the individual student and society. Out-of-school economic education also plays an important role in shaping the economic consciousness and economic culture of the individual.
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Формування основ економічної культури у молодших школярів
Проніна, А.В.; Пронина, А.В.; Pronina, A.V. (Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2018)У статті висвітлено сутність економічної культури учнів початкової школи. Наведені доцільні методи і форми організації процесу формування основ економічної культури у дітей молодшого шкільного віку -
Проблематика формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю
Сікорака, Л. А. (Вінниця : ВДПУ, 2019)Обґрунтовано актуальність проблеми формування економічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю, подаються та аналізується визначення науковцями поняття «економічної компетентності». ... -
Раднаргоспи доби М. Хрущова: структура, завдання, функції
Прокопенко, О. В.; Prokopenko, O. V. (Вінниця, 2013)У статті здійснено спробу розкрити суть раднаргоспів – нової територіальної структури управління, що замінила галузеві міністерства. Виділено основні структурні одиниці раднаргоспів. Здійснено аналіз функцій та основних ...