Умови розвитку творчих здібностей у майбутніх учителів трудового навчання та технологій
Дата
2019Автор
Марущак, О. В.
Marushchak, O. V.
Лукова, О. М.
Лукова, О. Н.
Lukova, O. M.
Шевцова, Л. О.
Шевцова, Л. А.
Shevtsova, L. O.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
У статті теоретично обґрунтовано актуальність проблеми розвитку творчих здібностей у майбутніх педагогів, у цілому, та вчителів трудового навчання та технологій, зокрема; наведено визначення понять творчості та креативності; здійснено аналіз якостей, притаманних творчій особистості; окреслено мету розвитку творчих здібностей студентів; визначено об’єктивні та суб’єктивні умови розвитку творчих здібностей. В статье теоретически обоснована актуальность проблемы развития творческих способностей у будущих педагогов в целом, и учителей трудового обучения и технологий, в частности; приведены определения понятий творчества и креативности; осуществлен анализ качеств, присущих творческой личности; обозначены цели развития творческих способностей студентов; определены объективные и субъективные условия развития творческих способностей. The article theoretically substantiates the urgency of the problem of development of creative abilities of future teachers, in general, and teachers of labor training and technology, in particular; definitions of creativity and creativity are given; the qualities inherent in the creative personality are analyzed; the purpose of development of students creative abilities is outlined; objective and subjective conditions for the development of creative abilities are defined.