Педагогічна освіта на Поділлі (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)
Abstract
Хрестоматія містить матеріали, коментарі та додатки для самостійного опанування курсів «Історія педагогіки», «Основи педагогічної майстерності», «Історичне краєзнавство та джерелознавство», що розкривають сутність та особливості поступу педагогічної освіти Поділля наприкінці ХVІІІ – початку ХХ ст.
Адресовано студентам вищих педагогічних навчальних закладів, магістрантам, аспірантам, слухачам закладів післядипломної педагогічної освіти, всім тим, хто цікавиться історією становлення й розвитку педагогічної освіти Подільського краю. Хрестоматия содержит материалы, комментарии и приложения для самостоятельного освоения курсов «История педагогики», «Основы педагогического мастерства»,
«Историческое краеведение и источниковедение», раскрывающие сущность и особенности развития педагогического образования Подолье в конце XVIII - начале ХХ в.
Адресовано студентам высших педагогических учебных заведений, магистрантам, аспирантам, слушателям заведений последипломного педагогического образования, всем
тем, кто интересуется историей становления и развития педагогического образования
Подольского края. Reader includes materials, comments and applications for self-mastering courses in History of Pedagogy, Fundamentals of Pedagogical Skills,
"Historical History and Source Studies", which reveal the nature and features of the progress of pedagogical education in Podillya at the end of the eighteenth - early twentieth centuries.
It is addressed to students of higher pedagogical educational institutions, undergraduates, graduate students, students of institutions of postgraduate pedagogical education, all
for those who are interested in the history of the formation and development of teacher education
Podolsk region.
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Педагогічний досвід як необхідна складова педагогічної діяльності
Акімова, О. В.; Коваль, М. С. (Вінниця : Твори, 2018)У статті розглянуто питання дослідження взаємозв’язку між здібностями, знаннями, уміннями, навичками як основоположними факторами педагогічної обдарованості. Представлено класифікацію здібностей: за видами психічних ... -
Тенденції становлення педагогічної освіти на поділлі (кінець xviii – початок xx століття)
Зузяк, Т. П.; Zuzyak, T. P. (Вінниця, 2018)Тенденції становлення педагогічної освіти на Поділлі (кінець XVIII – початок XX століття). – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за ... -
Становлення й розвиток педагогічної освіти на Поділлі (кінець ХVIII– початок ХХ століття)
Зузяк, Т. П.; Zuzyak, T. P. (Вінниця, 2017)У монографії на основі дослідження архівних матеріалів і маловідомих джерел уперше комплексно розглянуто процес становлення й розвитку педагогічної освіти на Поділлі кінця ХVIII – початку ХХ століття, розроблено його ...