Інтеграція різнопредметних знань в процесі еколого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін.
View/ Open
Date
2019Author
Левчук, Н.В.
Levchyk, N.V.
Нікітченко, Л.О.
Никитченко, Л.О.
Nikitchenko, L.O.
Баюко, Н.В.
Baiurko, N.V.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті висвітлені теоретичні аспекти розробки змісту еколого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів з урахуванням інтеграційного принципу використання міжпредметних зв’язків біологічних дисциплін з дисциплінами психолого-педагогічного циклу, неперервної педагогічної практики, що сприятиме ефективному формуванню готовності студента до екологічної освіти і виховання школярів в єдності з розвитком особистості майбутнього вчителя. Проаналізовано данні щодо рівнів готовності студентів експериментальних груп до екологічної освіти і виховання школярів. В статье освещены теоретические аспекты разработки содержания еколого-педагогической подготовки будущих учителей с учетом интеграционного принципа использования межпредметных связей биологических дисциплин с дисциплинами психолого-педагогического цикла, непрерывной педагогической практики, которая будет способствовать эффективному формированию готовности студента к экологическому образованию и воспитанию школьников в единстве с развитием личности будущего учителя. Проанализированы данные относительно уровней готовности студентов экспериментальных групп к экологическому образованию и воспитанию. This article reveals theoretical aspects of content development regarding ecological-pedagogical qualifying of future teachers while taking into account an integrative principle of using cross-curriculum connections of biological disciplines with pshycology and pedagogical disciplines, continuous teaching practicum, which is instrumental in an effitient development of student`s readiness for ecological education, teaching school students, and evolving their personalities as future teachers. Additionally, data concerning levels of students’ readiness for ecological education and teaching school students was analysed.