Stem/steam/stream – інноваційні підходи в трудовому навчанні
View/ Open
Date
2018Author
Бабчук, Ю. М.
Бабчук, Ю. Н.
Babchuk, Yu. M.
Грицак, А. В.
Hrytsak, A. V.
Коломієць, Д. І.
Коломиец, Д. И.
Kolomiyets, D. I.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті визначено основні тенденції світових освітніх реформ. Охарактеризовано напрями інтеграції знань. Показано, що в багатьох країнах світу основою реформування систем освіти стала STEM-освіта і STEAM-освіта. Ці види освіти передбачають інтеграцію наукових досягнень, сучасних технологій, інженерії, гуманітарних наук й математики під час виконання проектної діяльності. Вказано на можливість і необхідність упровадження STEAM-проектів у трудовому навчанні. В статье определены основные тенденции мировых образовательных реформ. Охарактеризованы направления интеграции знаний. Показано, что во многих странах мира основой реформирования систем образования стала STEM-образование и STEAM-образование. Эти виды образования предусматривают интеграцию научных достижений, современных технологий, инженерии, гуманитарных наук и математики при выполнении проектной деятельности. Указано на возможность и необходимость внедрения STEAM-проектов в трудовом обучении. The article outlines the main tendencies of world educational reforms. Directions of integration of knowledge have been described. It has also been shown that in many countries the STEM-education and STEAM-education compose the basis for the educational systems reforms. These types of education foresee integration of contemporary scientific achievements, modern technology, engineering, Humanities and mathematics while carrying out project activities. It has also been indicated on the possibility and necessity of introducing STREAM-projects into the work training.