Show simple item record

dc.contributor.authorМазур, І. Ю.
dc.contributor.authorМазур, И. Ю.
dc.contributor.authorMazur, I. Yu.
dc.contributor.authorСеменюк, С. П.
dc.contributor.authorSemenyuk, S. P.
dc.contributor.authorЦвілик С. Д.
dc.contributor.authorЦвилык, С.Д.
dc.contributor.authorTsvilik, S. D.
dc.date.accessioned2019-05-01T12:09:41Z
dc.date.available2019-05-01T12:09:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМазур І. Ю. Дослідження наступності формування понять у навчанні дисциплін загальної і професійної підготовки вчителя трудового навчання та технологій/ І. Ю. Мазур, С. П. Семенюк, С. Д. Цвілик //Графічна підготовка як складова професійної освіти вчителя трудового навчання і технологій : збірник наукових праць / В. С. Гаркушевський (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля», 2018. – Вип. 1. – С.146 - 149.
dc.identifier.otherУДК 378.016:744
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4245
dc.descriptionВчитель трудового навчання та технологій. Професійна підготовка. Принцип наступності.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема наступності формування понять під час навчання дисциплін загальної і професійної підготовки вчителя трудового навчання та технологій у вищих закладах освіти. Встановлено, що забезпечити наступність у змісті можливо через формування наскрізних понять під час навчання технічних дисциплін на різних етапах навчання.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема преемственности формирования понятий при обучении дисциплинам общей и профессиональной подготовки учителя трудового обучения и технологий в высших учебных заведениях. Установлено, что обеспечить преемственность в содержании возможно через формирование сквозных понятий при обучении технических дисциплин на разных этапах обучения.ru
dc.description.abstractThe article deals with the problem of the continuity of the formation of concepts during the training of general and vocational training of the teacher of labor education and technology in higher education institutions. It is established that ensuring continuity in the content is possible through the formation of cross-cutting concepts during the training of technical disciplines at different stages of training.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля»uk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectвчитель трудового навчання та технологійuk_UA
dc.subjectзагальна і професійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectсодержание обученияuk_UA
dc.subjectучитель трудового обучения и технологийuk_UA
dc.subjectобщая и профессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectпонятиеuk_UA
dc.subjectпреемственностьuk_UA
dc.subjectcontent of teachinguk_UA
dc.subjectteacher of labour training and technologiesuk_UA
dc.subjectgeneral and vocational traininguk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectcontinuityuk_UA
dc.titleДослідження наступності формування понять у навчанні дисциплін загальної і професійної підготовки вчителя трудового навчання та технологійuk_UA
dc.title.alternativeИсследование преемственности формирования понятий в обучения дисциплинам общей и профессилональной подготовки учителя трудового обучения и технологийuk_UA
dc.title.alternativeThe study of the continuity of the formation of concepts in teaching disciplines of general and professional training of a teacher of labor training and technologiesuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record